جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد که مسجد الاقصی امروز با تجاوزات سازماندهی شده صهیونیست‌ها برای یهودی سازی این سرزمین و مقدسات مواجه است.

تجاوزات سازماندهی شده صهیونیست‌ها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، جنبش حماس در بیانیه خود تاکید کرد که مقاومت فلسطین امروز با محاصره و هماهنگی روبروست در حالیکه ضروری است از مقاومت حمایت مالی و تسلیحاتی بعمل آمده و به محاصره ملت فلسطین پایان داده شود.

در این بیانیه آمده است: مسجد الاقصی با تجاوزات سازماندهی شده صهیونیست ها برای یهودی سازی سرزمین و مقدسات و تعدی به حرمت ساکنان این سرزمین اعم از قتل، حبس و محرومیت مواجه است در حالیکه امت اسلامی نیز در هرج و مرج بسر می برد و قضیه فلسطین و قدس نیز کمرنگ شده و دیگر جزء اولویت های آنها نیست و امت اسلامی به مسائل داخلی خود سرگرم شده و همین امر باعث شد که دشمن صهیونیستی به اجرای طرح بزدلانه و هجومی خود مبادرت کند.

حماس همچنین تصریح کرد: سرزمین فلسطین و سرزمین قدس و مقدسات تنها یک قضیه فلسطینی نیست بلکه قضیه مربوط به تمامی اعراب و مسلمانان است و بر این اساس آزادسازی این سرزمین و رفع ظلم از آن یک تکلیف مقدس و برای همه واجب است.

حماس در ادامه تاکید کرد: ما به طور یقین به حتمی بودن پیروزی در این نبرد سرنوشت ساز با دشمن امت اسلامی در سرزمین فلسطین ایمان داریم.

این جنبش همچنین از تمامی که دلشان برای قدس و مسجد الاقصی می تپد و روز قدس را گرامی داشتند و نیز تمامی حامیان مالی و تسلیحاتی مقاومت و کسانی که در راه فلسطین جانفشانی کرده اند، قدردانی کرد.

این جنبش همچنین با تاکید بر حمایت از انتفاضه ملت فلسطین در کرانه باختری و قدس، افزود که همچنان به سلاح خود پایبند خواهد بود و از همه رهبران امت های عربی و اسلامی می خواهد تا اختلافات را کنار گذاشته و تمامی سلاح ها را به سمت دشمن امت یعنی رژیم اشغالگر نشانه بگیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.