رئیس مجلس با بیان اینکه بیداری اسلامی در بین ملت اسلامی باید همواره زنده باشد، گفت: نباید مسیر سوء‌استفاده برای صهیونیستها باز شود.

نباید فرصت سوءاستفاده به رژیم صهیونیستی بدهند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس، در جمع خبرنگاران، گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بسیار چشمگیر است و تصاویری که رسانه‌ها نیز نشان می‌دهند، بیانگر این مطلب است.

وی افزود: حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس بسیار مؤثر است و مردم نشان می‌دهند که تا چه میزان نسبت به سرنوشت سایر مسلمانان جهان حساس هستند.

رئیس مجلس اظهار کرد: مردم قدردان حضور متحد خود در راهپیمایی هستند و باشکوه، در مراسم شرکت می‌کنند.

لاریجانی تصریح کرد: یکی دیگر از تأثیرات حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و نکته دیگر اینکه در شرایط کنونی که اوضاع منطقه، به هم ریخته است، نباید مسیر سوء‌استفاده برای صهیونیستها باز شود و این بیداری در بین ملت اسلامی باید همواره زنده باشد.

وی درباره انفعال سران برخی از کشورها در رابطه با موضوع حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفت: اولویت اساسی برای حمایت از مردم فلسطین بیداری امت اسلامی است، به دلیل اینکه از بسیاری سران دولتهای وابسته انتظاری نیست.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: با راههای مختلفی می‌توان اراده ملتهای اسلامی را روی موضوع حمایت از فلسطین متمرکز کرد و با تمرکز بیشتر روی این موضوع می‌توان پشتیبانی واقعی را برای حل مسئله فلسطین در آینده انجام داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.