قدس آنلاین- لرستان: با همت وپیگیری مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان تامین برق شهرک صنعتی شهرستان دورود در آینده نزدیک اجرایی می شود

برق رسانی به شهرک صنعتی شماره ۲ شهرستان دورود لرستان

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان با اشاره به اینکه پروژه مذکور درسال گذشته استارت خورد و50درصد پیشرفت فیزیکی داشت، گفت: این پروژه به دلایل مختلف متوقف گردیدکه مصمم شدیم درجهت رفع مشکل با مقامات ومسئولین شهرستان مربوط جلساتی تشکیل وتصمیمات نهایی گرفته شود.

فریدون خود نیا افزود: پروژه مذکور 7.5کیلومترشبکه 20کیلوولت احتیاج دارد که نیمی از آن به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه تامین برق شبکه مذکور با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال شروع واجرایی شد اظهار داشت متأسفانه به دلایل مختلفی از جمله وجود معارضین احداث خط مذکور که اکثریت کشاورزان منطقه بودند طرح متوقف و وارد مرحله سختی گردید.

خودنیا بیان نمود: اهمیت اجرای طرح مذکور از بعد اقتصاد مقاومتی بیشتر حائز اهمیت است که می توان فعالین اقتصادی منطقه را مصمم نمود نسبت به راه اندازی خطوط تولیدی خود در بحث خودکفایی واشتغال زایی گامهای موثر ومفیدی بردارند.

 مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان بیان داشت :ما وظیفه داریم شرایط را برای تحرک و ادامه فعالیت صنایع و تولیدکنندگان فراهم نماییم به همین دلیل برخود وظیفه دانستیم که با فرمانداری، دادگستری ونیروی انتظامی شهرستان مربوط وارد مذاکره شویم و توانستیم تا دستگاههای متولی امر را مجاب نمائیم که با همکاری و پشتوانه همدیگر این مشکل را مرتفع نمایند.

خودنیا در ادامه گفت: مدیریت توزیع برق شهرستان دورود را نیز مکلف نمودیم با پیگیریهای مجدانه هرچه سریعتر طرح مذکور را به پایان رسانند وباعث توسعه اقتصادی منطقه گردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.