رئیس کمیته‌های اجتماعی منطقه سیده زینب (ع) در حاشیه شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در دمشق تاکید کرد که موضع سوریه در قبال قضیه فلسطین همچنان ثابت باقی خواهد ماند.

موضع ثابت سوریه در قبال فلسطین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، شیخ «ایمن الاحمد» رئیس کمیته‌های اجتماعی منطقه سیده زینب (ع) گفت که موضع سوریه در قبال قضیه فلسطین همچنان ثابت باقی خواهد ماند و سوریه با وجود همه خونریزی ها و قربانی هایی که داده، همچنان حامی فلسطین باقی می ماند.

شیخ الاحمد اظهار داشت: ما در این روز می خواهیم چند پیام را در درجه اول به ملت فلسطین و بعد به همه کشورهای جهان ابلاغ کنیم و بگوئیم: هر اتفاقی که بیفتد باز هم ملت سوریه، ملتی زنده، مقاومت و پایدار است و از همان ابتدا در کنار برادران فلسطینی خود که علیه صهیونیست های اشغالگر مبارزه می کردند، ایستاده است و این موضع سوریه در قبال قضیه فلسطین با وجود همه خونریزی ها و جانفشانی ها، باقی خواهد ماند.

وی تصریح کرد: ما وقتی که روز جهانی قدس را گرامی می داریم در واقع وحدت به تمامی معنا را به نمایش می گذاریم و به عقیده من هدف امام خمینی (ره) از نامگذاری روز جهانی قدس نیز همین بود تا همه با هر رویکرد و انتساب به هر گروه و حزبی در برابر مستکبران و ظالمان بایستند.

شیخ الاحمد اشاره کرد که برخی ها سعی داشتند با شعارهای ساختگی چنین وانمود کنند که حامی قضیه فلسطین هستند اما نقاب ها افتاد و چهره واقعی رژیم های عربی حامی اسرائیل و ضد مقاومت نمایان شد و بر این اساس ملت های عربی و اسلامی به این حقیقت واقف بوده و با فلسطین متحد خواهند شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.