نماینده مردم نیشابور با بیان اینکه امروز باوجود رنجی که جوانان ما از بیکاری می‌برند عده‌ای از مسئولین حقوقهای آنچنانی دریافت می‌کنند، گفت: حقوقهای نجومی نشان‌دهنده بی‌عدالتی در پرداختهاست

حقوقهای نجومی مسئولین با وجود بیکاری جوانان/در پرداختها بی‌عدالتی وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین،هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو باباشگاه خبرنگاران تسنیم ، درباره انتشار فیشهای نجومی برخی از مسؤلین دولت اظهار کرد: ما همچنان در انتظار گزارش دیوان محاسبات کشور هستیم تا واقعاً صحت و سقم این فیشها را برای ملت آشکار کند. انتشار فیشهای نجومی افکار جامعه را آشفته کرده است.
وی با بیان اینکه امروز جوانان ما در کشور از بیکاری رنج می‌برند ولی  از طرفی  عده‌ای از مسئولین حقوقهای آنچنانی دریافت می‌کنند، گفت: حرف اول نمایندگان در خانه ملت موضوع اشتغال و معیشت ملت است و امروز با گزارشهای که درباره حقوقهای نجومی به دست ما می‌رسد و اعداد و ارقامی که در فیشهای حقوقی بالا و پائین می‌شود حکایت از ضعف سیستم نظارتی دولت و اجرای بی‌عدالتی در پرداختها دارد.
نماینده مردم نیشابور در مجلس با تاکید بر اینکه هیئت رئیسه مجلس باید جلسه اضطراری در این باره برگزار کند، تصریح کرد: ما نمایندگان مردم در خانه ملت مطالبه‌گر حقوق آنها هستیم و از هیچ کار اشتباه و ناپسندی چشم پوشی نخواهیم کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: باید این موضوع برای ملت شفاف‌سازی شود و به راحتی از کنار آن عبور نکنیم. البته از طرفی هم با مراقبت حواسمان باشد که هیزم به اجاق دولت نگذاریم.
وی خاطرنشان کرد: در دولت کماکان افراد مسنی  با چندین پست مسؤلیتی مشغول به‌کار هستند که این هم در کنار موضوع فیشهای حقوقی عیب بزرگی به‌شمار می‌رود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.