قدس آنلاین –اراک -سید مهدی ساداتی گفت : بیانیه شفاف و عزم راسخ رئیس جمهوری در راستای برخورد قاطع با پرداخت برخی حقوق های غیر متعارف، مورد اقبال همه اقشار جامعه قرار گرفت و این اقدام بجا، پاکدستی و صداقت را در امور اجرایی کشور نهادینه کرد.

برگشت، پرداختی های غیرمتعارف برخی از مسئولان اجرایی به خزانه، نشان از قانونمداری و سرعت عمل مسئولان 

سید مهدی ساداتی افزود: رئیس قوه مجریه با بیانه قاطع خود بار دیگر، راستی را که در زمان انتخابات به مردم تعهد شده بود نشان داد و تاکید کرد در انجام امور کشور با شخص یا گروهی پیمان اخوت نبسته است و در احقاق حقوق مردم با کسی تعارف ندارد.
وی گفت: برگشت، پرداختی های غیرمتعارف برخی از مسئولان اجرایی به خزانه، نشان از قانونمداری و سرعت عمل مسئولان خدوم دولتی است و اقشار مختلف مردم که در انتخابات به دولت دکتر روحانی رای دادند نسبت به مدیریت، تدبیر و سیاست وی ایمان راسخ دارند.
فرماندار خمین تاکید کرد: رئیس جمهوری در بیانیه خود با بیان اینکه پرداخت حقوق در اکثریت قریب باتفاق بدنه دولت متعارف است، دستگاه های اجرایی را موظف به انتشار حداقل و حداکثر حقوق کارکنان کرده است که این نشان از پاکی نظام اجرایی کشور دارد.
ساداتی افزود: رئیس قوه مجریه در بیانیه خود با ابلاغ دستور تنظیم فوری لایحه اصلاح نظام حقوقی پرداخت ها با رفع خلاء های قانونی را صادر کرد و در این دستور تاکید شده است تا ریشه کنی فساد و رانت در نظام اداری و اقتصادی این لایحه با قوت و قدرت اجرا خواهد شد.
 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.