تروریست‌های وابسته به رژیم سعودی با شلیک دستکم ۱۰ خمپاره به محله حی الزراعیه در مأرب جان ۷ کودک بی‌گناه را که مشغول بازی کردن بودند گرفتند.

شهادت ۷ کودک بی‌گناه در حمله خمپاره‌ای مزدوران سعودی + تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری ابنا، مزدوران وابسته به رژیم سعودی در استان مأرب یمن با حمله خمپاره‌ای جنایت هولناکی مرتکب شدند.

تروریست‌ها با شلیک دستکم ۱۰ خمپاره به محله حی الزراعیه در مأرب جان ۷ کودک بی‌گناه را که مشغول بازی کردن بودند گرفتند.

طبق اعلام منابع محلی ۲۵ نفر نیز بر اثر این حملات زخمی شده‌اند.

از سوی دیگر یک منبع نظامی یمنی از رسیدن تجهیزات نظامی سعودی به استان مأرب خبر داد.

این منبع نظامی روز سه شنبه به خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گفت که این تجهیزات نظامی به هدف پشتیبانی از مزدوران وابسته به «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری، به مأرب ارسال شده است.

به گفته این منبع، افراد و تجهیزاتی از گذرگاه الودیعه وارد مأرب می‌شود.

این منبع یمنی همچنین از درگیری‌های پراکنده و مستمر در استانهای مأرب، جوف و تعز و حملات هوایی جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مناطقی در استانهای صنعا، الجوف و تعز خبر داد.

رژیم سعودی همراه برخی کشورهای عربی منطقه و با حمایت آمریکا، از ششم فروردین سال گذشته حملات گسترده‌ای را به یمن آغاز کرده است تا «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابی‌های یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می‌کنند، جلوگیری کند که این مساله باعث قدرت گرفتن گروه‌های تروریستی مورد حمایت غرب و کشورهای منطقه از جمله داعش و القاعده در مناطق جنوبی یمن شده است.

تجاوز عربستان به یمن باعث کشته شدن ده‌ها هزار نفر از یمنی‌ها و زخمی شدن شمار زیادی از آن‌ها و همچنین ویرانی زیرساخت‌های این کشور شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.