۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
کد خبر: 399810

مسئول آموزش سازمان دارالقرآن از راه‌اندازی مجدد جلسات محوری و ثابت حفظ قرآن خبر داد و گفت: در هر استان حداقل یک جلسه حفظ قران برگزار خواهد شد.

جلسات محوری و ثابت حفظ قرآن

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، حفظ قرآن کریم پس از مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم در سال 1390 مورد توجه قرار گرفت.

پس از آن سازمان دارالقرآن 50 جلسات محوری و ثابت قرآن کریم در استان‌های مختلف کشور را در دستور کار قرار داد و در مدتی این جلسات با موفقیت سپری شد اما پس از آن به دلیل کمبود بودجه بسیاری از این جلسات برگزار نشد و سازمان دارالقرآن تصمیم گرفت با برنامه‌ریزی مجدد این جلسات را پربارتر از گذشته پیگیری کند.

مهدی نادی مسئول امور آموزش سازمان دارالقرآن با اشاره به لزوم توسعه جلسات حفظ قرآن کریم، اظهار داشت: سال گذشته همایش حافظان متخصص قرآن کریم در استان‌های مختلف کشور برگزار و مقرر شد هر کدام از حافظان حائز مدارک تخصصی حفظ قرآن کریم اقدام به برگزاری جلسات حفظ کنند.

وی از حمایت جلسات محوری حفظ قرآن خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری توسعه برنامه‌های قرآنی به ویژه برپایی جلسات محوری و ثابت حفظ قرآن کریم را در دستور کار قرار داده و سعی داریم در هر استان حداقل یک جلسه حفظ قرآن برگزار شود.

نادی با بیان اینکه حمایت از جلسات محوری حفظ قرآن کریم موجب توسعه این برنامه‌ها می‌شود، خاطر نشان کرد: امیدواریم با این اقدام گامی به سوی ارتقای برنامه‌های قرآنی در زمینه حفظ و تحقق مطالبه مقام معظم رهبری برداریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.