بنیامین نتانیاهو بعد از متهم شدن در چندین پرونده فساد مالی، اکنون به جرم پولشویی مورد بازرسی قرار خواهد گرفت.

پولشویی، اتهام جدید نخست‌وزیر اسرائیل

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، بعد از تشکیل پرونده‌هایی قضایی درباره دریافت یک میلیون دلار از مفسد اقتصادی فرانسوی، بی‌موالاتی «سارا نتانیاهو» در حفظ اموال نخست وزیری و دریافت کمک‌های مالی غیرقانونی خارجی از سوی نخست وزیر اسرائیل، اکنون نوبت به تحقیقات حول پولشویی «بنیامین نتانیاهو» مطرح شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تحقیقات مقامات اسرائیل حول پرونده‌ای علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم برای اولین بار درباره اتهامات پولشویی آغاز کرده‌اند.

این تحقیقات که با موضوع پولشویی‌های نتانیاهو از زمانی که قدرت را در سال 2009 بدست گرفت می‌باشد، نخست وزیر این رژیم و یکی از اعضای خانواده او را به دریافت مقادیر زیادی پول که به هیچ صندوق سیاسی یا تبلیغاتی مربوط نیست، متهم می‌کند.

شبکه 10 رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر، گزارش داد که نتانیاهو دست داشتن در هرگونه پولشویی و فساد مالی را تکذیب می‌کند.

خبر شروع تحقیقات حول اتهامات جدید فساد اقتصادی نتانیاهو در حالی مطرح می‌شود که هفته گذشته نیز رسانه‌‌های اسرائیلی از گشوده شدن پرونده جدیدی از سوی پلیس و دادستانی این رژیم درباره دریافتی‌های نامتعارف خارجی خبر دادند.

پیشتر پلیس اسرائیل در بازجویی از همسر نتانیاهو خواسته بود تا جزئیات دست داشتنش در اداره اقامتگاه‌های نخست وزیری را ارائه داده و توضیح دهد آیا بودجه حکومتی را صرف خدمه اقامتگاه‌های خصوصی کرده‌اند یا خیر.

یگان ویژه پلیس صهیونیستی «لاهاو 433» با همکاری «آویخای مندلبیت» دادستان این رژیم نیز چندی پیش تحقیقاتی محرمانه را حول پرونده‌های الحاقی درباره نخست وزیر این رژیم آغاز کرده بود.

 مهمترین پرونده فساد مالی که درباره نتانیاهو مطرح می‌شود، دریافت یک میلیون دلار از «آرناود میمران» متخلف و مفسد اقتصادی فرانسوی است که گفته می‌شود برای تبلیغات نخست وزیری هزینه شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.