سخنگوی کمیسیون شوراها با بیان اینکه دولت در نظر دارد انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ را یک ماه زودتر برگزار کند گفت: مجلس منتظر تصمیم‌گیری شورای نگهبان است.

منتظر نظر شورای نگهبان برای تعیین زمان انتخابات ۹۶ هستیم

به گزارش قدس آنلاین،حسین مقصودی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه انتخابات شوراهای شهر و روستا در سال 96 هم‌زمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه نظارت بر انتخابات شوراها به عهده مجلس شورای اسلامی است این انتخابات همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
وی با اعلام اینکه دولت در نظر دارد به دلیل تقارن انتخابات ریاست جمهوری با ماه مبارک رمضان این انتخابات را یک ماه زودتر برگزار کند، افزود: در همین راستا وزارت کشور نامه‌ای به شورای نگهبان ارسال کرده و مجلس نیز منتظر تصمیم‌گیری شورای نگهبان درباره تعیین تاریخ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است که همزمان با آن انتخابات شوراهای شهر و روستا را برگزار کند.
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: احتمالاً دولت لایحه مدیریت خدمات کشوری را که به مجلس نهم ارائه کرده بود را با تغییراتی به پارلمان دهم ارائه کند.
نماینده مردم سبزوار با بیان اینکه سه‌شنبه هفته گذشته سؤال خود از وزیر نیرو را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کردم، گفت: این سؤال درباره عدم توجه وزارت نیرو به بیانات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی و عدم استفاده از نیروهای داخلی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.