حضور ترکی بن فیصل رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان در نشست سازمان منافقین درپاریس یادآور یک ضرب المثل قدیمی عربی است که بی‌ارتباط با نمایش مشترک نفاق و وهابیت نیست.

ازدواج جدید نفاق با وهابیت

این ضرب المثل قدیمی می گوید "معمولا هرگاه تاجر یهودی دچار ورشکستگی می‌شود به سراغ دفترهای حساب و کتاب کهنه و قدیمی خود می‌رود شاید درهم و یا دیناری از شخص یا اشخاصی طلب داشته باشد!".

حال فعلی رژیم وهابی عربستان نیز حال و روز تاجر یهودی ورشکسته را تداعی می کند زیرا عربستان در تمام سیاست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی خود با شکست مواجه شده و دست به دامان منافقین شده‌است.

منافقین که در طول 35 سال گذشته به دلیل کشتار 17 هزار تن از مردم بی‌گناه ایران وبیش از 150 هزار عراقی در جریان انتفاضه 1991 ،مورد نفرت ملت‌های منطقه هستند خود را به دامان وهابیت انداخته و با وهابیت جنایتکار عربستان بیعت کردند. ازدواج عرفی نفاق و وهابیت در پاریس نشان از ورشکستگی هر دو طرف دارد زیرا هم گروهک تروریستی منافقین و هم رژیم جنایتکار آل سعود مورد نفرت ملت‌های منطقه هستند.

رژیم عربستان پس از تشکیل یک جبهه عبری عربی نتوانست تغییراتی در سوریه ایجاد کند واکنون شرایط میدانی به سود دولت بشار اسد تغیر کرده از این رو این رژیم در صدد یارگیری جدیدی برآمده است. عربستان در طول 65 ماهی که از بحران سوریه می گذرد بیش از 36 میلیارد دلار کمک مالی در اختیار گروهک‌های تروریستی داعش، جبهه النصره، جیش‌الاسلام ، فتح الاسلام  و احرارالشام قرار داد اما نتوانست به اهداف خود برای ضربه زدن به محور مقاومت دست پیدا کند.

سفرهای پنهانی عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان به فلسطین اشغالی وگفتگویوی با رهبران سیاسی،نظامی وامنیتی رژیم صهیونیستی نتوانست شرایط میدانی را در سوریه،عراق و یمن به سود جبهه عبری عربی تغییر دهد. لذا عربستان در حوزه‌های سیاسی و نظامی با شکست‌های فاحشی در منطقه مواجه شده و علت این شکست هم نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه است که این نفوذ مانع عملیاتی شدن طرح مشترک آمریکا،عربستان و اسرائیل شده.

از سوی دیگر گروهک منافقین که سالهاست در" کمای نظامی و سیاسی " قرار دارد برای عرض اندام و ابراز وجود به ازدواج عرفی با وهابیت ورشکسته مبادرت کرده است. حضور مشتی عناصر پیر و سالمند وفرسوده عضو گروهک منفور منافقین در جریان سخنرانی ترکی بن فیصل وهابی در پاریس تمسخر بسیاری از ناظران سیاسی را بر انگیخته است. از بازی مضحک این نمایش مسخره این بود که ترکی بن فیصل ناخواسته خبر مسرت بخش مرگ سرکرده منافقین"مسعود رجوی"  را اعلام کرد که عناصر گروهک منافقین را غافلگیر کرد. علت این امر این است که گروهک منافقین سال‌ها است با توسل به شیوه‌های گوناگون رسانه‌ای خبر مرگ مسعود رجوی جنایتکار را پنهان کرده بودند اما ترکی بن فیصل با این" گاف" رسانه ای همه تلاش‌های گروهک منافقین را بر باد داد.

از این رو به نظر می رسد حضور ترکی بن فیصل در اجتماع گروهک منافقین در پاریس آخرین میخی بود که بر تابوت این گروهک کوبیده می‌شود زیرا هر دو گروه یعنی وهابیت ومنافقین کوچکترین جایگاهی در میان ملتهای منطقه وجهان ندارند. تلاش رژیم وهابی عربستان برا ی زنده کردن گروهک ورشکسته منافقین نشان می دهد که این رژیم با بن بست سیاسی ونظامی مواجه شده ودست به دامان این گروهک ورشکسته وبی خاصیت شده است. ملت ایران هر گز جنایات این گروهک را در کشتار کودکان وزنان در شهرهای مختلف ایران فراموش نخواهد کرد واین گروهک مورد نفرت ملت ایران قرار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لیلی IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    0 0
    آدم واقعا تاسف میخوره ...لعنت به رجوی که خون ملت ایران رو ریخت الانم با پررویی تمام از یک سیاستمدار عرب دعوت میکنه برای سخنرانی انشالله هر چه زود تر نسل شما از روی زمین برداشته میشه مادخودمون خوب میدونیم باید با کشورمون چی کار کنیم به کسی هم ربطی نداره...