معاون فرهنگی و ارتباطات آستان مقدس احمدی و محمدی (علیهما السلام) با اشاره به مشارکت این آستان در تولید سریال حضرت شاهچراغ (علیه السلام)، گفت: تولید این سریال نیازمند مشارکت کشوری است.

تولید سریال زندگینامه حضرت شاهچراغ (ع)، نیازمند مشارکت کشوری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام احمد سلامی، معاون فرهنگی و ارتباطات آستان مقدس احمدی و محمدی (علیهما السلام) صبح امروز (20 تیر) در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور که به میزبانی شیراز برگزار شد، با تشریح برنامه های این آستان در دهه کرامت، گفت: به منظور معرفی شخصیت والای حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (علیه السلام) زندگینامه آن حضرت به زبان های عربی و انگلیسی ترجمه شده است که در طول ایام دهه کرامت توزیع خواهد شد.

 

وی با اشاره به مشارکت این آستان در تولید سریال حضرت شاهچراغ (علیه السلام)، خاطرنشان کرد: این آستان تولید محصولات فرهنگی برای عرضه در داخل و خارج کشور در برنامه های خود قرار داده است که تولید سریال زندگینامه حضرت شاهچراغ (علیه السلام) مشارکت فضای کشوری را نیاز دارد.

 

حجت الاسلام سلامی، ضمن پیشنهاد 39 برنامه محوری برای اجرا در طول دهه کرامت، تاکید کرد: این برنامه ها با مشارکت و همراهی همه دستگاه های عضو شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان فارس برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی و ارتباطات آستان مقدس احمدی و محمدی (علیهما السلام) با اشاره به لزوم راه اندازی پرتال جامع شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور، اظهار داشت: این پرتال می تواند دربرگیرنده گزارش های فعالیت ها و برنامه های حرم های مطهر امامزادگان (علیهم السلام) در طول سال باشد.

 

وی، برگزاری مسابقه پیامکی برای معرفی حضرت شاهچراغ (علیه السلام) به عموم مردم خبر داد و گفت: برگزاری تورهای زیارتی، جشنواره « امین ولایت» در رشته های مختلف، مدیحه سرایی مداحان اهل بیت (علیهم السلام) و برنامه های ویژه کودکان و نوجوانان در طول ایام دهه کرامت برگزار می شود.

 

براساس این گزارش، سید علیرضا شمس نیا، نماینده آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) نیز در این جلسه گفت: برنامه های ویژه ای برای دهه کرامت درنظر گرفته است که با مشارکت همه سازمان ها و ارگان ها در روز ششم ذیقعده مصادف با بزرگداشت شاهچراغ (علیه السلام) برگزار می شود.

 

خاطرنشان می شود، جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور با حضور اعضای کشوری و استانی در سالن شهید آیت الله دستغیب آستان مقدس احمدی و محمدی (علیهما السلام) در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.