کمپین انتخاباتی کلینتون رسما اعلام کرد که برنی سندرز در یک برنامه انتخاباتی در ایالت نیوهمپشایر به طور مشترک با کلینتون شرکت خواهد کرد.

 کمپین انتخاباتی مشترک کلینتون و سندرز !

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، کمپین هیلاری کلینتون نامزد دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر آمریکا اعلام کرد: برنی سندرز نامزد رقیب حزب دموکرات قصد دارد با شرکت در این کمپین انتخاباتی در نیوهمپشایر رسما حمایت خود را از کلینتون اعلام کند.

کمپین انتخاباتی کلینتون قرار است سه‌شنبه در دبیرستانی در پورتس موث برگزار شود. سندرز در انتخابات مقدماتی در ایالت نیوهمپشایر با انتخاب زیادی نسبت به کلینتون شکست خورده است.

3 عضو حزب دموکرات آمریکا که در حال برنامه‌ریزی برنامه سه‌شنبه هستند و نامشان فاش نشده است ، پیش از این به روزنامه نیویورک تایمز گفتند که حمایت احتمالی سندرز از کلینتون، نتیجه هفته ها گفتگو بین 2 کمپین اصلی انتخاباتی بوده تا حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری متحد شود.

کلینتون اوایل ژوئن آرای کافی را برای نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری کسب کرده ولی سندرز هنوز حمایت رسمی خود را از وی اعلام نکرده است.

کلینتون در انتخابات مقدماتی در ایالت های مختلف آمریکا موفق به کسب 15.8میلیون رای شده است. این رقم برای ساندرز به 12میلیون رای رسیده است.

اوباما سعی کرده است تا نقش میانجیگر را برای کاهش تنش ها در حزب دموکرات ایفا کند. اوباما تلاش داشته است تا سندرز را متقاعد کند تا کلینتون را به عنوان نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری به رسمیت بشناسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.