پادوهای رسانه‌ای نجومی بگیرها چند روز قبل مدعی شده بودند مدیران برخی رسانه‌های اصولگرا حقوقهای کلان می‌گیرند و مدیرعامل خبرگزاری تسنیم هم ۳۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند!!

 مدیرعامل تسنیم چقدر حقوق می‌گیرد؟ + عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، عبدالله عبداللهی سردبیر سیاسی، بین الملل و فرهنگی خبرگزاری تسنیم در تلگرام نوشت: پادوهای رسانه‌ای نجومی بگیرها چند روز قبل مدعی شده بودند مدیران برخی رسانه‌های اصولگرا حقوقهای کلان می‌گیرند و مدیرعامل خبرگزاری تسنیم هم 30 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند!!

بنیان این ادعا به قدری سست بود که این پادوها حاضر نشدند از کانالهای شناخته شده و اصلی شان این دروغ را مخابره کنند و به همین دلیل شبانه کانالی با چند عضو محدود راه اندازی و این دروغ را منتشر و ساعاتی بعد همین خبر را در کانالهای اصلیشان به نقل از کانال مذکور درج کردند تا هم دروغ بزرگ و مشت پرکنی گفته باشند و هم به تصورشان هزینه این دروغ را هم نپردازند.

پس از انتشار این دروغ، به برخی دوستان به صورت خصوصی واقعیت دریافتی و وضعیت زندگی مدیرعامل تسنیم را توضیح دادم و آنها تاکید می کردند که خوب است این اطلاعات برای رسوایی بیشتر دروغگویان منتشر شود؛ با این حال به دو علت تاکنون از این کار خودداری می‌کردم؛ دلیل اول که به این دوستان هم عرض کردم آن بود که وضعیت زندگی ایشان به نوعی است که ممکن است حتی دوستان خود ما هم باورشان نشود که دریافتی مدیرعامل تسنیم به این میزان است و وضعیت زندگی ایشان اینگونه است. و دلیل دوم نیز آن بود که مطمئن بودم این کار موجب ناراحتی آقای قلی زاده خواهد شد. چه آنکه نمونه‌هایی از این ناراحتی شدید را در موارد مشابه به عینه دیده‌ام. با این حال در حال حاضر بنا به مصلحت بزرگ تری تصمیم گرفتم اطلاعاتی در این زمینه منتشر کنم. عکسهایی نیز از خودرو و منزل و محله سکونت ایشان گرفته‌ام که در همین مطلب منتشر می‌کنم.

دانه درشتهای پشت پرده این دروغ بزرگ که یقیناً مطلعند، ولی دیگران هم بد نیست بدانند که مجموع حقوق و مزایای دریافتی ماهانه آقای قلی زاده حدود 5 میلیون تومان است.

آقای قلی‌زاده، جزو معدود مدیران رسانه‌ای جانبازی است که یک پای خود را در سن 16-17 سالگی در جبهه‌های جنگ تحمیلی ایثار کرده و جسم ایشان هنوز ترکش‌هایی از همان دوران به یادگار دارد. خانه‌ای قدیمی در جنوب شهر تهران(محله 17 شهریور) دارد و خودروی شخصی‌اش هم سمند(مدل 86) است. تمامی ترددهای اداری، شخصی و... را با همین خودرو انجام می‌دهد؛ نه راننده‌ای می‌پذیرد و نه از امکانات خبرگزاری استفاده می‌کند. اینها اطلاعاتی است که برای دانه‌درشت‌ها و نجومی‌بگیرانی که در دولت ذی‌نفوذ بودند و بعضیشان هنوز هستند، کاملاً روشن است.

تسنیم جزو رسانه‌های پیشرو در افشای حقوق‌های نجومی بود؛ جزئیات فیش حقوقی تاج نجومی‌بگیران یعنی جناب صفدرحسینی را برای اولین بار تسنیم منتشر و این موضوع را تا عزل وی از صندوق توسعه ملی پیگیری کرد؛ جزئیات رسوایی‌های بانک ملت و بانکهایی نظیر رفاه و کشاورزی و ... در تسنیم منتشر شد و تسنیم جزو اولین رسانه‌هایی بود که در ماجرای رسوایی بیمه مرکزی ورود کرد و...

تسنیم همین حالا نیز دست از سر نجومی‌ها برنداشته و همچنان در حال پیگیری این مسئله است؛ اگر مدیرعامل تسنیم چنان حقوقی دریافت می‌کرد هیچ وقت نمی‌توانست به عنوان رسانه‌‌ای پیشرو در این ماجرا نقش آفرینی کند، بلکه اگر اینگونه بود و یا یک جای کار می‌لنگید حداقل جانب احتیاط را رعایت می‌کرد و به جای پیگیری برخورد با نجومی‌بگیران، یقه افشاگران را می‌چسبید!!!

آنها که این دروغ را منتشر کردند پیش‌فرض‌هایی دارند و تصور می‌کنند «داغ» حرام‌خواری و ویژه‌خواری را با «دروغ» بستن علیه افشاگران می‌توان پاک کرد و «ننگ» را با «نیرنگ» می‌توان شست؛ اما مشخص است که این پیش‌فرض چقدر ابلهانه است و نهایتاً حقیقت آشکار خواهد شد چرا که نمی‌توان به همه برای همیشه دروغ گفت.

مناسب است که برخی مدیران دولتی و مدیران رسانه‌ای حامی فیش‌های نجومی هم تصاویری از منزل و خودروی شخصی و خودروی اداری خود را برای اطلاع افکار عمومی منتشر کنند!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.