سازمان های اسلامی آمریکا نسبت به تزریق مفاهیم اسلام هراسانه در کتب درسی ایالت کالیفرنیا هشدار دادند.

مفاهیم اسلام هراسانه در کتب درسی امریکا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری شبستان، گروهی متشکل از 15 سازمان اسلامی در آمریکا اعلام کرده اند که کادر مسئول تهیه کتب درسی در کالیفرنیا در حال تزریق مفاهیم اسلام هراسانه به برنامه های جدید درسی است.

مهمترین گروه اسلامی در آمریکا در نامه ای به کادر آموزشی ایالت کالیفرنیا نوشت:وارد کردن مفاهیم اسلام هراسانه به کتاب های درسی،مسئله چگونگی شکل گیری بحث های دانش آموزان را به وجود می آورد و دانش آموزان،معلمان و جوامع قطعا از وجود مفاهیمی که موجب ایجاد اختلاف و آشفتگی می شود،رنج خواهند برد.

این در حالی است که کادر آموزشی در ایالت کالیفرنیا در مراحل پایانی بررسی و به روز کردن ساختار علوم اجتماعی-تاریخی برای مدارس عمومی قرار دارد.

در این نامه آمده است:بمباران ایده های متعصبانه و غرض ورزانه از تولیدات رسانه ای گرفته تا اولویت های کاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری هیچ کس را ایمن نگذاشته است.

بر اساس این نامه،سازمان های اسلامی می گویند که بر خلاف رفتاری که با دیگر مذاهب می شود،اسلام در برنامه درسی مدارس آمریکا با روایت هایی از جنگ و درگیری و خونریزی معرفی شده است.

گفتنی است،‌جامعه اسلامی آمریکای شمالی،حلقه اسلامی آمریکای شمالی،شورای اسلامی کالیفرنیای شمالی،شورای اسلامی کالیفرنیای جنوبی و شورای اسلامی سرخپوستان آمریکایی از جمله سازمان هایی هستند که این نامه را امضا کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.