منابع عراقی گفتند که آمار تلفات انسانی حمله تروریستی امروز چهارشنبه به یک منطقه در شمال شهر بغداد به ۸ کشته و ۲۰ زخمی افزایش یافته است.

۸ کشته و ۲۰ زخمی در حمله تروریستی شمال بغداد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، انفجار در پست بازرسی ورودی منطقه الشعب رخ داده است.

راننده انتحاری که خودروی بمب گذاری شده را هدایت می کرد، قصد داشت وارد منطقه الشعب شده و نقاط پرازدحام این منطقه را هدف قرار دهد، اما مجبور شد خودرو را در همان محل بازرسی در ورودیه الشعب منفجر کند.
منابع پلیس به خبرگزاری 'نون' گفته اند که این انفجار خسارات مادی زیادی به شهروندان از جمله انهدام خودروهای مردمی که در آن حوالی حضور داشتند، وارد کرده است.
خودروهای امدادی و آمبولانس ها به سرعت خود را به منطقه رسانده و مجروحان و قربانیان این حمله را به بیمارستان ها و مراکز پزشکی قانون منتقل کرده و نیروهای امنیتی نیز با محاصره منطقه تدابیر احتیاطی را به اجرا گذاشتند.
گروه تروریستی داعش به دنبال شکست های سنگین خود در جبهه های نبرد و از دست دادن شهرها و مواضع حیاتی خود از جمله فلوجه و همچنین در آستانه عملیات آزاد سازی موصل، بر حملات تروریستی به غیر نظامیان در شهرها به ویژه بغداد و بلد افزوده است.
حمله تروریستی به خیابان کراده در هفته گذشته و نیز حمله انتحاری ها به امامزاده سید محمد بن امام هادی (ع) در شهر بلد واقع در ۸۵ کیلومتری شمال بغداد و در نزدیکی های شهر سامراء از مهمترین اقدامات وحشیانه این گروه است که صدها کشته و یا زخمی برجا گذاشت.
در حمله کراده که از ترکیبات جدیدی استفاده شده بود، دستکم ۳۰۰ تن به شهادت رسیدند و در حمله انتحاری های داعش به بلد نیز گفته شده که ۵۶ تن شهید و بیش از ۱۰۰ تن زخمی شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.