جمعی از روزنامه نگاران و فعالان سیاسی مصر روز چهارشنبه پرچم رژیم صهیونیستی را در اعتراض به سفر «سامح شکری» وزیر امور خارجه مصر به سرزمین های اشغالی آتش زدند.

پرچم رژیم صهیونیستی در قاهره به آتش کشیده شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، تعدادی از روزنامه نگاران و فعالان سیاسی مصر روز چهارشنبه در اعتراض به سفر «سامح شکری» وزیر امور خارجه این کشور به سرزمین های اشغالی و دیدار وی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، پرچم این رژیم را در مقابل اتحادیه روزنامه نگاران آتش زدند.
این در حالی است که نیروهای امنیتی و پلیس مصر تدابیر امنیتی شدیدی را در اطراف اتحادیه روزنامه نگاران در قاهره به اجرا گذاشته و مانع از ورود افراد به مقر این اتحادیه می شدند. فعالان مصری پیش از این برگزاری تظاهرات در مقابل اتحادیه روزنامه نگاران را در اعتراض به سفر جنجال برانگیز سامح شکری به سرزمین های اشغالی خواستار شده بودند.
روابط مصر و رژیم صهیونیستی از زمان به قدرت رسیدن «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور کنونی مصر بهبود پیدا کرده و سفارت تل آویو در قاهره بازگشایی شد.
لازم به ذکر است که «سامح شکری» وزیر خارجه مصر روز یکشنبه گذشته در سفر به قدس اشغالی با بنیامین نتانیاهو دیدار کرد.
از سوی دیگر نتانیاهو در سخنانی به مصر برای طرح «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور این کشور در خصوص تحقق صلح با فلسطین و تلاش برای برقراری صلح در منطقه تبریک گفت.

 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.