نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: به رگبار بستن خودروی افراد سیاسی چیزی جز استیصال دشمنان در برابر انقلاب اسلامی نیست. برنامه‌ریزی چنین ترورهایی در خارج از کشور انجام می‌شود.

هدف از ترورهای کور، ناامن جلوه دادن ایران اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین،سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره سوء قصد نافرجام به حشمت‌الله فلاحت پیشه- نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو، اظهار کرد: یکی از دلایلی که منافقین کوردل و گروه‌های تکفیری که سرسپرده استکبار جهانی و صهیونیست‌ها هستند دست به چنین ترورهای کور و بزدلانه‌ای می‌زنند این است که قصد دارند کشور امن ایران اسلامی را ناامن جلوه دهند.
وی افزود: از اهداف این تروریست‌ها هدف قرار دادن مسئولان نظام و نمایندگان مجلس است. خوشبختانه آقای فلاحت پیشه از این‌ سوء قصد جان سالم به در بردند. به رگبار بستن خودرو افراد سیاسی چیزی جز استیصال دشمنان در برابر انقلاب اسلامی نیست.
وی با اشاره به ضرب‌المثل " آزموده را آزمودن خطاست"، گفت: درست در همان لحظات اولیه پیروزی انقلاب این دشمنی‌ها شروع شد به طوریکه گروهک‌های ضدانقلاب جنایت‌های زیادی را در به شهادت رساندن مردم و مسئولان نظام مرتکب شدند. شاهد زنده این ترورها مقام معظم رهبری جانباز سرافراز انقلاب هستند.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همانطور که در این 37 سال دیده‌ایم هرگاه چنین حوادثی رخ داده است ملت ایران مقاوم تر از قبل شده‌اند و مثل کوه در برابر دشمن ایستادگی کرده‌اند. بدون شک رخ دادن این حوادث باعث بیداری بیشتر ملت و البته نیروهای امنیتی کشور می‌شود. امروز با تلاش نیروهای امنیتی، ایران اسلامی امن‌ترین کشور منطقه است.
وی بابیان این‌که «هنوز به طور صد درصد روشن نشده است که این حادثه تروریستی توسط چه گروهی رخ داده است»، گفت: تروریست‌ها بعد از انجام عمل شوم خود به طرف مرزهای غربی گریخته‌اند تا از خاک ایران خارج شوند. این امر به خوبی مشخص می‌کند که این حادثه تروریستی در خارج از ایران برنامه‌ریزی شده است. استکبار جهانی و صهیونیست‌ها در پشت این حوادث هستند.
وی خاطرنشان کرد: سازمان‌های بین‌المللی که دم از حقوق بشر و دموکراسی می‌زنند رژیم کودک کش آل سعود را از لیست جناینکاران جنگی خارج می‌کنند و به گروهک منافقین نیز امتیازهای زیادی می‌دهند به طوریکه نام این گروهک را نیز از لیست سازمان‌های تروریستی خارج کرده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.