درحالی که هنوز تب و تاب توهین و ابراز دلخوری از رفتار مهدی طارمی و رامین رضاییان برای انتقال به تیم ریزه اسپور ترکیه فروکش نکرده، شایعه بازگشت مهدی طارمی به طور جدی مطرح شده است.

گزارش ویژه قدس آنلاین؛ بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس؟

قدس آنلاین - گروه ورزشی: دو روز پیش بود که زمزمه های بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس در برخی فضاهای مجاری منتشر شد. این زمزمه ها به دنبال انتشار تصویری از صفحه شخصی حسین هدایتی شروع شد که طی آن در پاسخ به هوادارای عنوان کرده که شما چیزی از قول من جایی نگو تا خودش شنبه بیاید و کار تمام شود.

هر چند حسین هدایتی دقایقی بعد از انتشار این پست در فضای مجازی اعلام کرد که صفحه شخصی اش هک شده و چنین متنی را منتشر نکرده است، اما مشخص بود که این اتفاق رخ داد و خبرهایی در راه است.

مهدی طارمی که قبلا نیز گفته بود می خواهد فوتبالش را در خارج از کشور پیگیری کند در راه این انتقال یک اشتباه را مرتکب شد و آن رفتن به باشگاه و اعلام توافق برای ماندن بود. همین امر باعث شد وقتی او به تیم ریزه اسپور ترکیه پیوست، هواداران به شدت از او دلخور شوند و عنوان کنند که او به هواداران دروغ گفته است.

هرچند طارمی تلاش کرد این ناراحتی را از دل هواداران در بیاورد اما آنها عصبانی تر از آنی بودند که بخواهند آقای گل لیگ پانزدهم را ببخشند. با این حال طارمی به ریزه اسپور رفت و چند هفته ای است که با این تیم ترکیه ای تمرین می کند.

درحالی که تیم ریزه اسپور خودش را برای سفر به اتریش برای برپایی اردوی آماده سازی در این کشور آماده می کند، عنوان شده مهدی طارمی مذاکراتی را با مسئولان این باشگاه انجام داده تا رضایت شان را برای جدایی بگیرد.

اینکه عنوان شده طارمی قصد دارد به پرسپولیس برگردد صرفا در فضاهای مجاری و برخی رسانه ها عنوان شده و هنوز از سوی هیچیک از مسئولان باشگاه پرسپولیس و یا حتی مهدی طارمی و وکیلش به این اتفاق واکنشی نشان داده نشده است.

با این حال برخی نزدیکان به این بازیکن عنوان می کنند دوری از خانواده برای طارمی که فردی احساسی است زمینه جدایی از تیم ترکیه ای را فراهم کرده است. اما بعید به نظر می رسد که چنین دلیلی برای جدایی از یک تیم منطقی باشد.

همه این گمانه زنی ها در شرایطی صورت می گیرد که هواداران پرسپولیس هم هنوز واکنش جدی به خبر بازگشت طارمی نداشته اند و مشخص نیست که او در نهایت به پرسپولیس بازخواهد گشت یا در همان تیم ریزه اسپور باقی خواهد ماند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.