۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶
کد خبر: 401646

دو بازیکن جوان تیم فوتبال سپاهان به درگیری فیزیکی با یکدیگر پرداختند که ظاهرا ویسی با هر دو بازیکن برخورد تندی داشته است.

ماجرای درگیری دو بازیکن سپاهان چه بود؟

به گزارش قدس آنلاین، مهدی اخوان سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد این درگیری به فارس گفت: درباره خبر درگیری فیزیکی بین مهرداد محمدی با یکی از بازیکنان جوان این تیم اظهار داشت: این مساله با یک شوخی ساده شروع شد و بعد به کمی کدورت تبدیل شد. خودم تعجب می‌کنم که چرا چنین مساله‌ای را بزرگ می‌کنند و هدفشان از این کار چیست. آنها همان موقع با ت وجه به برخورد شدیدی که ویسی با هر دو نفر داشت آشتی کردند و هر دو نفر هم علاوه بر اینکه از هم عذرخواهی کردند از ویسی هم عذرخواهی کردند.

وی افزود: چنین بحث‌هایی در یک خانواده طبیعی است، خیلی اتفاقات مهم مثبت دیگری در سپاهان رخ می‌دهد که نمی‌دانم چرا به آنها پرداخته نمی‌شود ما یک تیم جوان و با انگیزه  هستیم و به معنی واقعی آرامش خاصی در تیم حاکم است و در آینده ثابت می‌شود که سپاهان چه آرامشی دارد.

این دو نفر هم جوانی کردند و اینقدر هم که می‌گویند درگیری فیزیکی اینطور نبوده است.

اخوان درباره آخرین وضعیت نویدکیا و اینکه آیا او با باشگاه قرارداد بسته یا خیر گفت: نویدکیا با توجه به شرایط بدنی‌اش به بابل نیامده و در اصفهان زیر نظر رافائل در حال تمرین کردن است. در مورد قراردادش هم باید بگویم که هنوز قراردادی نبسته‌ایم اما سپاهان خانه نوید کیا است و او هم متعلق به این تیم است. قرار بود نویدکیا برود همان موقع که بحث‌هایی مطرح شد می‌رفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.