۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
کد خبر: 401679

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت:پیکرهای ۱۳۵ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در ۲۱ نقطه کشور تشییع می‌شوند.

۱۳۵ شهید، میهمان ۲۱ نقطه کشور

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، سردار محمد باقرزاده روز پنج شنبه(24 تیر) در آیین استقبال از شهدای تازه تفحص شده که از مرز رسمی باشماق مریوان وارد خاک کشور شدند، در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: امروز مردم استان کردستان میزبان 32 شهید گمنامی هستند که در عملیات‌های والفجر 4 و بیت‌المقدس 5 به شهادت رسیده‌اند.

وی افزود: این شهدا طی چند ماه اخیر در منطقه عمومی پنجوین عراق توسط گروه تخصصی تفحص پیدا شدند که دو تن از اعضای گروه نیز در این تفحص به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح  اظهار کرد: پیکر پاک این 32 شهید تازه تفحص شده که امروز از طریق مرز باشماق وارد کشور شد به همراه شهدای دیگری که در مجموع 135 شهید هستند در 21 نقطه کشور تشییع می‌شود. پیکر پاک این شهدا 25 شوال همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) در کشور تشییع می‌شود.

سردار باقرزاده در ادامه تصریح کرد: شهدای امروز پس از تشییع در شهرستان‌های مریوان، سروآباد و سنندج برای شناسایی به تهران انتقال داده می‌شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.