قدس آنلاین / ساری / حسین احمدی : مدیرکل بهزیستی مازندران از کسب رتبه برتر توسط اورژانس اجتماعی مازندران خبر داد.

اورژانس اجتماعی مازندران برتر کشور شد

سعید آرام در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه اورژانس اجتماعی مازندران بصورت شبانه روزی و با شماره 123 آماده ارائه خدمات مشاوره ای ست، افزود: تعداد تماس ها با اورژانس اجتماعی از 1400 مورد در دوسال گذشته به 14 هزار تماس در سال گذشته رسید و در سه ماهه اول امسال نیزشاهد 9 هزارتماس بوده ایم.

وی بیشترین تماس ها را در رابطه با مشاوره های خانوادگی، همسر و کودک آزاری و طلاق عنوان نمود و یادآور شد: جامعه به اورژانس اجتماعی اعتماد نموده و در این راستا 16هزار خدمت از طریق ماشین های سیار ارائه شده است.

مدیرکل بهزیستی مازندران در پاسخ به پرسش قدس، از مدیریت 20مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست توسط خیرین مازندرانی خبر داد و گفت: مرکز نگهداری دختران بی سرپرست قائم شهر با کمک خیرین و در زمینی وقف شده و با اعتبار 15 میلیارد ریال ساخته شده است که با حضور رئیس سازمان بهزیستی در این هفته افتتاح خواهد شد.

آرام در رابطه با سوال دیگر خبرنگارقدس از افتتاح مرکز خدمات بیماران ضایعه نخاعی ساری در هفته بهزیستی خبر داد و گفت: ساختمان این مرکز توسط شهرداری ساری ساخته شده و بسیاری از تحهیزات آن توسط خیرین و سفارت ژاپن تامین گردید.

وی بااشاره به اینکه تا پایان امسال همه خانواده های بیش از دو معلول صاحب مسکن خواهند شد، اضافه نمود: 76 مسکن روستایی و 36 مسکن شهری برای خانواده های بیش از دو معلول ساخته شده است.

مدیرکل بهزیستی مازندران از همکاری خوبی شهرداری ساری در مناسب سازی معابر برای معلولین تقدیر نمود و گفت: شهرداری های آمل و نوشهر هم اقدامات خوبی در این راستا انجام داده اند.

آرام از اجرای طرح خدمات مراقبتی به معلولین و سالمندان در منزل خبر داد و افزود: با اجرای این طرح، هزینه خانواده ها کاهش یافت و 80 مددکار آموزش دیده مشغول بکار شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.