نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس با بی‌اساس خواندن بیانیه ناتو علیه فعالیت‌های موشکی ایران گفت: کشورهای معاند سعی دارند ایران در حالت ایزوله قرار گیرد و پیشرفتی در موضوع دفاعی نداشته باشد.

آزمایش موشکی خط قرمز برجام نیست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خانه ملت ، حمید گرمابی با بیان اینکه اخیرا هماهنگی میان کشورهای غربی و حتی کشورهای معاند منطقه علیه ایران به وجود آمده است، گفت: مبحث آزمایش موشکی در هیچ کجای برجام تصریح نشده و بارهای این موضوع از سوی دستگاه دیپلماسی ایران اعلام شده است لذا جمهوری اسلامی از این موضع خود کوتاه نخواهد آمد.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه آزمایش موشکی خط قرمز ایران است، عنوان کرد: سیاست های جمهوری اسلامی ایران برای پیشبرد اهداف امنیتی و دفاعی کشور تغییری نمی کند و در این زمینه به آزمایش های موشکی به خصوص موشک بالستیک ادامه خواهیم داد.

وی افزود: کشورهای معاند ایران سعی دارند ما را در حالت ایزوله نگه دارند تا نتوانیم قدرت دفاعی چندانی در موارد بحرانی داشته باشیم لذا باید با هر روش ممکن حق مسلم خود حوزه امنیتی و دفاعی را ادامه دهیم و روشنگری لازم را در عرصه بین المللی داشته باشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به قدرت صنایع هوایی و موشکی ایران خاطرنشان کرد: امروز چشم امید مردم مظلوم منطقه و کشورهایی که گرفتار تروریسم شده اند به ایران است و کشور ما بر خود واجب می داند با تقویت سامانه موشکی در وهله اول امنیت کشور و ملت ایران و در مرحله بعد امنیت کشورهای منطقه را تأمین کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.