قدس آنلاین- بیرجند- محمد قربانی: مدیر کل دفتر بودجه و تلفیق منابع بهزیستی کشور با بیان اینکه تخصیص ردیف اعتبار در قالب حمایت از سالمندان در بودجه وزارت امسال عملیاتی می‌شود، گفت: امسال هزار و ۸۵۹ میلیارد تومان اعتبار به بهزیستی کشور اختصاص یافته است.

 پروژه مسکن معلولان خراسان جنوبی تا سال آینده به اتمام می‌رسد/۱۸۵۹میلیارد تومان اعتبار به بهزیستی کشور اختصاص یافت

 سعید ابراهیمی در مراسم افتتاح طرح‌های بهزیستی بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهم ترین چالش پیش رو در حوزه سلامت سالمندان هستند.

وی با بیان اینکه سلامت سالمندان وبیماریهای غیر واگیر ومزمن نیازمند خدمات بهداشتی وسلامتی پر هزینه  است، افزود : متأسفانه  محددویتهای در جامعه در بخش سالمندان وجود دارد که باید برای اجرای بهتر امور سالمندان از طریق خیران استفاده شود.

مدیر کل دفتر بودجه و تلفیق منابع بهزیستی کشور گفت: نقش سازمانهای مردم نهاد در اجرا وارائه خدمات به سالمندان در جهان بسیار پر رنگ است اما ما در کشور ایران در این حوزه مشکل داشته که امیدواریم گامهای بهتری دراین راستا برداشته شود.

ابراهیمی افزود: در راستای حمایت از سالمندان کشور  ردیف اعتباری در قالب حمایت از سالمندان در بودجه وزارت کار در گنجانده شده که امسال عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه  بهزیستی متعلق به همه افراد جامعه بوده و نباید در این راستا  در حق این سازمان کوتاهی کرد  اظهار داشت: سیاستهای پیشگیری، ارتقای سلامت و درمان زود هنگام سالمندان برای صرفه جویی هزینه‌ها در درازمدت از اهمیت زیادی برخوردار است.

ابراهیمی افزود: پیش بینی می‌شود با کمک همکاران ما در بهزیستی خراسان جنوبی و کشور بتوانیم اعتبارات را ابلاغ ومسکن معلولان در خراسان جنوبی تا پایان سال یا اویل سال آینده به اتمام برسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.