وهابیون کار را به جایی رساندند که صلوات فرستادن بر پیامبر(ص) نیز ممنوع شد و وقتی شخصی بعد از اذان گفتن صلوات فرستاد، بلافاصله سر از بدن آن فرد جدا کردند.

جنایات وهابیت درباره اذان و قرآن

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری شبستان، یکی از حواشی مراسم ترحیم حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم علم الهدی که در تهران برگزار شد این بود که حجت الاسلام والمسلمین علی تهرانی به بیان نکاتی درباره وهابیت پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین علی تهرانی با بیان اینکه برخی خیال می‌کنند که وهابیت یک فرقه مذهبی است اما با توجه به تحرکات آنان مشخص می‌شود این جریان یک حرکت سیاسی علیه اسلام و مکتب اهل‌بیت(ع) است گفت: همزمان با ورود غربی‌ها به ملل اسلامی، تحرکات تفرقه‌افکن وهابیون نیز شروع شد تا از این طریق، مسلمانان را مقابل یکدیگر قرار دهند.

وی افزود: همه مسلمان از همان آغاز در مقابل افکار وهابیون ایستادند زیرا وهابیون، پیامبر(ص) و ائمه(ع) را نشانه رفته بودند و به گفته آقای زینی دحلان؛ عالم بزرگ مکه در آن روزگار، وهابیون کار را به جایی رساندند که صلوات فرستادن بر پیامبر(ص) نیز ممنوع شد و وقتی یک نابینا بعد از اذان گفتن صلوات فرستاد، محمد بن عبدالوهاب حکم اعدامش را صادر کرد و بلافاصله سر از بدن آن فرد جدا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین تهرانی در مورد انحرافات وهابیون اظهار کرد: امروز منهاج السنة ابن‌تیمیه به مراتب از قرآن برای وهابیون مهمتر است.

وی با اشاره به آیات 104 و 110 سوره بقره، بیان کرد: این آیات نشان می‌دهند مبلغین اهل‌بیت(ع) که میان علما و مردم هستند باید به امر به معروف و نهی از منکر بپردازند و در این راه فقط باید جانب پروردگار را رعایت کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رهگذر IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    1 0
    إِنَّ اللهَ وَ مَلائِکَتَهُ یُصَلُّونَ عَلَى النَّبِیِّ یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَیْهِ وَ سَلِّمُوا تَسْلیما(سوره مبارکه احزاب-56) این وهابیون کورن و نمیدونن خداوند و ملائکه به پیامبر سلام میفرسته به مومنان هم دستور میده علاوه بر فرستادن صلوات تسلیم هم باشن