جمعی از خانواده‌ شهدای مدافع حرم حزب الله لبنان در قالب کاروان زیارتی«معراج» به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

خانواده‌های شهدای مدافع حرم حزب‌الله لبنان به حرم رضوی مشرف شدند

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، این گروه ۲۵ نفره که در قالب کاروان زیارتی«معراج» به بارگاه منور رضوی مشرف شدند، با حضور در صحن جامع رضوی به ساحت مقدس امام رضا(ع) عرض ارادت کردند.

ابومالک الموسوی، مسئول این کاروان با بیان اینکه زیارت امام رضا(ع) آرزوی همه شعیان دنیاست، گفت: مردم لبنان نیز مانند همه شیعیان علاقه و ارادت خاصی به امام هشتم(ع) دارند و مشرف شدن به این بارگاه را بزرگترین افتخار خود می‌دانند.

وی افزود: یکی از اعتقادات ما شیعیان این است که امام رضا(ع) در روز قیامت زائران و دوستان خود را شفاعت می کند، به همین خاطر شیعیان نیز از نقاط مختلف جهان خود را به حرم نورانی امام رضا(ع) می رسانند و با عرض ارادت به ساحت مقدس این امام مهربان از ایشان می خواهند که آن ها را نیز شفاعت کنند.

محمد حسن البدوی یکی دیگر از اعضای این کاروان لبنانی و برادر شهید ابراهیم محمد البدوی اظهار کرد: مردم کشور لبنان مانند مبارزان ایرانی برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) جان خود را فدا می‌کنند و به فضل خدا بر همه دشمنان اسلام و تکفیری‌ها پیروز خواهند شد.

این برادر شهید مدافع حرم در ادامه گفت: اگر همه مسلمانان دست به دست هم دهند، هیچ متجاوزی جرئت اهانت به حرم‌های شریف اهل بیت(ع) را نخواهد داشت و خوشحال هستم از اینکه برادرم در راهی به شهادت رسید که مورد رضایت خدا و اهل بیت(ع) است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.