شادمهرکاظم‌زاده گفت: با وجود اینکه ۹۰ درصد نفت منطقه غرب کشور از دهلران برداشت می‌شود، چرا دفتر وزارت نفت در این شهر نیست و از جوانان بومی استفاده نمی‌شود؟

امنیت ایران به برکت مقام معظم رهبری / چرا در منطقه نفت‌خیر کشور دفتر نداریم؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، شادمهر کاظم‌زاده نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 27 تیر)‌ در نطق میان دستور اظهار کرد: با وجود ناامنی در سطح منطقه و جهان به برکت مقام معظم رهبری کشور ایران در امنیت به سر می‌برد.

وی در ادامه با اشاره به منابع نفتی استان ایلام، گفت: استان ایلام از لحاظ منابع نفتی در جایگاه سوم کشور قرار دارد اما سرمایه‌گذاری مناسبی در این استان صورت نگرفته است و جوانان این منطقه بعد از گذشت سالها از پایان جنگ تحمیلی چشم‌ انتظار حمایت دولتمردان هستند.

کاظم‌زاده با طرح سؤالی از وزیر نفت گفت: با وجود اینکه 90درصد نفت منطقه غرب کشور از دهلران برداشت می‌شود چرا دفتر وزارت نفت در این شهر نیست و از جوانان بومی استفاده نمی‌شود؟

نماینده دهلران در مجلس درباره اخذ آب‌ بهای سنگین از کشاورزان، از وزیر نیرو سؤال کرد که مردم شهر دهلران و دشت عباس آب‌بها را باید بر اساس هر هکتار برداشت 3 تن گندم پرداخت کنند ولی دولت این مقدار را بر اساس برداشت 5 تن گندم در هکتار محاسبه می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.