عضو جبهه پایداری گفت: ممکن است جبهه پیروان خط امام و رهبری، قصد حمایت از روحانی در انتخابات ۹۶ را داشته باشد.

مجموعه اصولگرایی با حمایت از روحانی در انتخابات ۹۶ موافق نیستند

به گزارش قدس آنلاین،زهره طبیب‌زاده در گفت‌‎وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به اظهارت محمدرضا باهنر در نشست خبری ماهانه‌ جامعه مهندسین پیرامون حمایت اصولگرایان از روحانی در انتخابات سال 96 در قبال پذیرفتن شروطی، گفت: باهنر نباید خود را نماینده و سخنگوی تمام احزاب اصولگرایان تلقی کند.
عضو جبهه پایداری با بیان اینکه باهنر نظر شخصی‌اش را در این باره مطرح کرده است، اظهار داشت: وی مجوز سخنگویی مجموعه اصولگرایان را ندارد.
وی با اشاره به اینکه اکثر گروه‌های اصولگرا به طور اساسی با روحانی اختلاف نظر دارند تصریح کرد: غالب احزابی که در شورای ائتلاف اصولگرایان حضور دارند با مبانی فکری و عملی روحانی اختلاف دارند.
طبیب‌زاده با بیان اینکه ممکن است جبهه پیروان خط امام و رهبری که باهنر ریاست آن را برعهده دارد قصد حمایت از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 را داشته باشد اظهار داشت: البته از آنجایی که جبهه مذکور نیز متشکل از جریان‌های مختلفی است، بعید می‌دانم همه آن جریانات با باهنر همفکر باشند.
عضو جبهه پایداری در پایان خاطرنشان کرد: قطعا سایر احزاب طیف اصولگرایی با دیدگاه‌ باهنر در زمینه حمایت از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 96 موافق نخواهند بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.