۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
کد خبر: 403635

اسطوره فوتبال آرژانتین تاکید کرد مجانی هدایت تیم ملی کشورش را در دست خواهد گرفت.

اسطوره فوتبال مجانی روی نیمکت آرژانتین!

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از شکست تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل شیلی در فینال رقابتهای کوپا ۲۰۱۶ که در ضربات پنالتی انجام گرفت لیونل مسی تحت فشار منتقدان از تیم ملی کناره گیری کرد. خاویر ماسکرانو هم چنین تصمیمی گرفت و پس از آن بود که تاتا مارتینو نیز از سرمربیگری تیم کشورش استعفا کرد.

در این بین دیه گو مارادونا مهمترین منتقد لئو مسی بود و گفته می شود مسی برای اینکه از شر انتقادات همیشگی مارادونا خلاص شود برای همیشه از تیم ملی کناره گیری کرد. اکنون مارادونا مدعی شده که آمادگی سرمربیگری دوباره در تیم ملی را دارد.

وی در گفتگو با «فاکس اسپورتس» خاطرنشان کرد: من حاضرم مجانی سرمربی تیم ملی شوم. من می دانم که سیمئونه به خاطر مسائل مالی حاضر نیست این کار را انجام دهد. اما پول برای من مساله ای نیست. من مجانی مربی تیم ملی آرژانتین می شوم.

وی در ادامه ادعای خود گفت: بسیاری از مردم فکر می کنند من مربی گرانی هستم. اگر اینطور است پس درباره مورینیو چه نظری دارید؟ همینطور آنچلوتی و سیمئونه. کم کم مربیگری و کار با بازیکنان از یادم می رود و حتی دعوا با خبرنگاران را هم فراموش کرده ام.

در حال حاضر «خولیو اولارتیکوئچیا» که هدایت تیم المپیک این کشور را بر عهده دارد، به طور موقت سرمربی تیم ملی آرژانتین نیز به شمار می رود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.