وزارت راه و شهرسازی مجاز شد نسبت به انجام مذاکره و امضای موقت موافقت‌نامه بین ایران و روسیه در مورد تسهیل مقررات ورود، اقامت و خروج اعضای خدمه هواپیماهای دو کشور اقدام کند.

تسهیل تردد خدمه هواپیماهای ایران و روسیه

ه گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، با تصمیم هیئت وزیران، وزارت راه و شهرسازی مجاز شد نسبت به انجام مذاکره، پیش امضا(پاراف) و امضای موقت موافقت‌نامه بین ایران و روسیه در مورد تسهیل مقررات ورود، اقامت و خروج اعضای خدمه هواپیماهای دو کشور اقدام کند.

متن مصوبه هیئت وزیران به شرح زیر است:
وزارت راه و شهرسازی مجاز است با هماهنگی معاونت حقوقی رئیس‌جمهور (امور توافق های بین‌المللی) و وزارت امور خارجه نسبت به انجام مذاکره، پیش امضا (پاراف) و امضای موقت موافقت‌نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه در مورد تسهیل مقررات ورود، اقامت و خروج اعضای خدمه هواپیماهای شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در چارچوب متن پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، ظرف سه سال از تاریخ ابلاغ این تصویب نامه اقدام و مراحل قانونی را تا تصویب نهایی پیگیری نماید.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه شماره 43473/ ت 53289 ه را برای اجرا به وزارت راه و شهرسازی و وزارت امورخارجه ابلاغ کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.