قدس آنلاین/ بیرجند : مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی خراسان جنوبی گفت :ساعت ۵۷ دقیقه بامداد امروز حادثه برخورد وانت پیکان و موتورسیکلت در کیلومتر ۳۵ جاده خوسف - مختاران به مرکز پیام اورژانس خوسف اعلام شد.

۲ کشته و ۳ مصدوم در تصادف وانت پیکان و موتورسیکلت در محور خوسف به مختاران

علی دلخروشان در گفت وگو با خبرنگار ما اظهارداشت: بلافاصله 2 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 از خوسف ، مختاران و یک دستگاه از هلال احمر ماژان به محل حادثه اعزام شدند

وی گفت: متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده دوجوان 18 و20 ساله که راکب وسرنشین موتورسیکلت بودند قبل از رسیدن  کارشناسان اورژانس فوت کرده بودند.

وی گفت: 3 سرنشین وانت پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند منتقل شدند که وضعیت یکی از مصدومین که خانمی 60 ساله می باشد نیز وخیم گزارش شده است .

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان گفت: ضربه به جمجمه و صدمات ناحیه سر و گردن، آسیب به ستون فقرات و نخاع مهمترین عوامل مرگ و معلولیت موتورسواران در حوادث رانندگی محسوب می شود.

 دلخروشان با تاکید بر استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی استاندارد گفت : اغلب این مصدومان دهه دوم تا چهارم زندگی خود هستند و متاسفانه به دلیل استفاده نکردن از کلاه ایمنی و یا استفاده از کلاه ایمنی غیراستاندارد دچار معلولیت یا حتی مرگ می شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.