سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از تشکیل فراکسیون «مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری» در پارلمان خبر داد.

راه حل مجلس برای مفاسد اقتصادی و اداری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، حسین مقصودی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از تشکیل «فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری» در مجلس خبر داد.

وی با اشاره به انتخاب هیئت رئیسه موقت «فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری» افزود: در جلسه‌ این فراکسیون امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس، به عنوان رئیس موقت انتخاب شد و بنده نیز با رأی اکثریت اعضای فراکسیون سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری شدم.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با تأکید بر اینکه طرح تشکیل «فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری» پس از تعطیلات تابستانی مجلس و حدود دو هفته آینده تقدیم هیئت رئیسه پارلمان می‌شود، اظهار کرد: تاکنون 11 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای عضویت در «فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری» اعلام آمادگی کرده‌اند که تلاش داریم تعداد آنها به حداکثر 15 تن برسد.

مقصودی یکی از اهداف تشکیل «فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری» را پیگیری تخصصی پرونده‌های مفاسد اقتصادی و پرونده‌های مربوط به حقوقهای نجومی دانست و خاطرنشان کرد: ما قصد موازی‌کاری با فعالیتهای کمیسیون اصل 90 مجلس را نداریم و همکار‌ی‌های خوبی نیز با این کمیسیون در بررسی پرونده‌ها خواهیم داشت. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.