مجمع ملی دموکراتها به منظور معرفی رسمی هیلاری کلینتون به عنوان نامزد این حزب در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا با حضور شخصیت‌های برجسته دوشنبه شب کار خود را آغاز می‌کند.

برنامه دموکرات‌ها برای معرفی رسمی کلینتون

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، مجمع ملی دموکراتها فردا 25 جولای در مرکز ولس فارگو فیلادلفیا برگزار می‌شود که در آن هیلاری کلینتون رسما به‌عنوان نامزد حزب دموکرات و تیم کین نیز به عنوان معاون وی معرفی می‌شود.

کین 58 ساله که سابقه فعالیت به عنوان شهردار ریچموند را دارد نماینده ایالت ویرجینیا در مجلس سنای آمریکا از سال 2013 و فرماندار این ایالت از سال 2006 تا 2010 بوده است.

در این مراسم شخصیتهای بزرگ سیاسی و همچنین چهره‌های مشهور هالیوودی حضور خواهند داشت. طبق بیانیه مطبوعاتی منتشر شده از سوی کمیته این مجمع، در شب ابتدایی مجمع میشل اوباما و سناتور برنی سندرز ( رقیب اصلی کلینتون) به عنوان سخنرانان اصلی شرکت خواهند کرد.

در چهارشنبه شب، باراک اوباما و جو بایدن حضور خواهند داشت. در این شب تیم کین، معاون نامزد حزب دموکراتها نیز سخنرانی خواهد کرد.

چلسی کلینتون در روز پنجشنبه به مادر خود در مجمع کمک خواهد کرد و انتظار می‌رود که هیلاری کلینتون در پنجشنبه شب درباره دیدگاه‌های خود پیرامون آمریکا سخنرانی کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.