مرغ که این روزها در بازار با قیمت هر کیلو ۷ تا ۸ هزار تومان هم به فروش می‌رود، به گفته مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، توزیع مرغ منجمد با قیمت مصوب ۴۸۰۰ تومان در بازار آغاز شده است.

توزیع مرغ برای شکستن قیمت‌ها در بازار/ مرغ را می‌توانید ۵۱۰۰ تومان بخرید

به گزارش قدس آنلاين به نقل از خبرآنلاين قیمت مرغ در هفته‌های گذشته با رشد قابل توجهی روبه‌رو شده است؛ به گونه‌ای که هم‌اکنون در سطح شهر با قیمت هر کیلو 8 هزار تومان هم به فروش می‌رود. مرغداران دلیل این افزایش قیمت را بالا رفتن قیمت جوجه یک روزه و ذرت دانسته و البته عنوان کرده‌اند که «با توزیع ذرت دولتی و افزایش جوجه‌ریزی بازار گوشت مرغ طی روزهای آینده متعادل خواهد شد.»

در این شرایط، اما شرکت پشتیبانی امور دام برای شکستن قیمت‌ها، اعلام کرده که «به اندازه کافی ذخیره مرغ وجود دارد و این شرکت عرضه مرغ منجمد در بازار را تا رسیدن به قیمت تعادلی ادامه می‌دهد. از این رو شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به توزیع مرغ منجمد در بازارهای سطح استان تهران کرده است.»

عبدالرضا گودرزی با بیان اینکه مرغ منجمد توسط شرکت پشتیبانی امور دام با قیمت مصوب 4800 تومان در بازار در حال توزیع است، عنوان کرده است: «میادین سطح شهر و مباشران مجاز هستند مرغ را به قیمت 5100 تومان تا 5200 تومان به دست مصرف کننده برسانند.»

وی تاکید کرد: «توزیع مرغ منجمد توسط این شرکت تا رسیدن به قیمت تعادلی در بازار ادامه دارد.»

گودرزی در عین حال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا افزایش قیمت مرغ به دلیل گران بودن قیمت عمده‌فروشی‌ها است یا خیر؟ متذکر شده است: «قیمت شرکت پشتیبانی امور دام قیمتی مصوب است؛ این در حالی است که قیمت عمده‌فروشی‌ها متاثر از قیمت مرغ زنده است؛ چراکه مرغ زنده هم بنا به دلایلی دارای هزینه های تولید است.»

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.