۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
کد خبر: 406117

۲ پسر جوان برای فرار از دست ماموران روی سرشان کلاه گیس می گذاشتند تا از سوی طعمه هایشان شناسایی نشوند.

دستگیری زورگیرهای کلاه گیس دار

27 دی ماه سال گذشته مردی با مراجعه به کلانتری 211 قلعه نو از ماجرای گرفتار شدن در دام زورگیران خشن که در نقش مسافرکش وی را هدف قرار داده بودند خبر داد.

این مرد به ماموران گفت: ساعت 7 صبح در سه راه افسریه منتظر تاکسی بودم تا به فیروزآباد بروم که خودروی پراید سفید رنگی جلوی پایم توقف کرد که یک مسافر مرد نیز در صندلی عقب نشسته بود.

فکر نمی کردم آنها دزد باشند و به همین خاطر در صندلی جلوی پراید سوار شدم و در مسیر بودیم که سرنشین صندلی عقب چاقوی بزرگی را روی گلویم گذاشت و همزمان راننده جوان مسیرش را به سمت ورامین تغییر داد.

وی افزود: دزدان خشن گوشی موبایل و پول هایم را سرقت کرده و سپس در مسیر خلوتی مرا از خودرو به بیرون پرت کردند.

بدین ترتیب تجسس های پلیسی برای دستگیری زورگیران مسافربرنما کلید زده شد و ماموران در گام نخست تحقیقات با اقدامات فنی و پلیسی به پسر جوانی رسیدند که گوشی سرقتی مرد مسافر را در دست داشت.

پسر جوان زمانیکه فهمید گوشی موبایلش سرقتی است به ماموران گفت: گوشی موبایل را یکی از دوستان قدیمی ام که بچه محل هستیم خریدم و ابتدا 40 هزار تومان پرداخت کردم و قرار شد بعد از آوردن جعبه گوشی 50 هزار تومان دیگر به او بدهم.

مشخصات ظاهری بچه محل قدیمی این پسر جوان با مشخصاتی که مرد مسافر از دزد گوشی اش در اختیار ماموران قرار داده بود یکی بود و تنها فرق آنها در مدل و رنگ موی دزد جوان بود.

در ادامه ماموران با اطلاعات به دست آمده موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از متهمان پرونده در ورامین شدند و در آخرین روزهای سال گذشته زورگیر جوان که در حال استراحت بود از سوی ماموران دستگیر شد.

کامران در همان تحقیقات ابتدایی لب به اعتراف گشود و گفت: روز سرقت برای اینکه ردی از خود برجای نگذارم کلاه گیس روی سرم گذاشتم تا چهره واقعی ام مشخص نشود و بعد از آن نیز دیگر هیچ سرقتی انجام ندادم.

ماموران در گام بعدی پی بردند که همدست کامران با اطلاع از دستگیری همدستش پا به فرار گذاشته و زندگی پنهانی را شروع کرده است اما با گذشت 3 ماه ماموران موفق شدند روز 27 خرداد ماه سال جاری محسن را در جنوب تهران دستگیر کنند.

سعید پس از دستگیری پیش روی بازپرس سهرابی در شعبه نهم دادسرای ناحیه 27 تهران لب به اعتراف گشود و گفت: تازه کار هستیم و پس از سرقت از مرد مسافر دیگر هیچ سرقتی انجام ندادیم و فکر نمی کردم پلیس بتواند با گذشت 6 ماه از روز حادثه مرا دستگیر کند.بازپرس سهرابی در این مرحله پرونده را به دادسرای محل سرقت ارجاع داد تا تحقیقات تکمیلی از این 2 متهم صورت گیرد تا دیگر جرایم احتمالی این باند تازه کار شناسایی شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.