قدس آنلاین: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: راه امام جعفر صادق(ع) که همان راه قرآن است به عنوان یک خط و اصل در مسیر حرکتی شیعیان ترسیم شده و کسی که برداشت نادرستی از کلمه واعتصمو بحبل الله داشته باشد مسیر غلط را طی کرده و سبب ایجاد تفرقه می شود.

راه امام جعفر صادق(ع) به عنوان یک خط و اصل در مسیر حرکتی شیعیان ترسیم شده  است
به گزارش قدس آنلاین، آیت الله محی الدین حائری شیرازی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی، با تسلیت سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: حضرت امام جعفر صادق(ع) در عصر پیدایش مذاهب طلوع کرد و مکتب این امام معصوم برگرفته از مکتب نبوی بوده و مصداق کامل واعتصموا بحبل الله است.
وی افزود: راه امام جعفر صادق(ع) که همان راه قرآن است به عنوان یک خط و اصل در مسیر حرکتی شیعیان ترسیم شده و کسی که برداشت نادرستی از کلمه واعتصمو بحبل الله داشته باشد مسیر غلط را طی کرده و سبب ایجاد تفرقه می شود، تمام تفرقه های موجود هم ناشی از برداشت ناصحیح از فرمایش قرآن است و امام زمان(عج) هم عالم به قرآنی هستند که خداوند منان انتخاب کرده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه داعش یکی از گروه هایی است که براساس برداشت غلط از قرآن با شیعیان می‌جنگد، خاطرنشان کرد: این موضوع در تمامی گروه های تکفیری صدق می کند و وهابیت و بهائیت هم مخلوق یهود هستند و غرب از آنها به عنوان ابزاری در مسیر تجددخواهی استفاده می کند.
آیت الله حائری شیرازی حمایت و پشتیبانی مردمی سبب رشد و پیشرفت جامعه دانست و تصریح کرد: امام خمینی(ره) مهمترین علت تداوم اسلام و پررنگ تر شدن آن را در حمایت و پشتیبانی مردم دانست و فرمود باید در مسیر رشد و تعالی کشور از تمام توان و استعدادهای مردمی استفاده کرد و نهایت بهره را برد.
وی با بیان اینکه آمریکا بیت العنکبوت است، تاکید کرد: سید حسن نصرالله در جریان جنگ 33 روزه این مصداق را در عمل نشان داد.
عضو مجلس خبرگان رهبری ولایت پذیری را به عنوان مهمترین عامل در رشد، پیشرفت و توسعه کشور دانست و گفت: در دوران پیش از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مهمترین هدف مردم براندازی رژیم شاهنشاهی بود و امام راحل(ره) فرمودند پس از سرنگونی شاه خائن نوبت سرنگونی آمریکای جنایتکار است، آمریکایی که خود پشتوانه یهود است و درصورت برانداخته شدن یهود هم براندازی می شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.