هر روز شاهد این هستیم که افراد زیادی با بیماری‌های دهان و دندان و هزینه‌های گران و سرسام آور آن دست و پنجه نرم می‌کنند، حال چه باید کرد: شرکت تعاونی بنیان سلامت پاسارگاد راه حلی برای کاهش هزینه‌های دندانپزشکی ارائه کرده است.

راهکار مناسب برای جبران هزینه‌های بالای دندانپزشکی

به‌گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، امروزه با توجه به مشکلات اقتصادی که شامل هزینه‌های جاری روزانه و هزینه‌های درمانی و... می‌شود مدیریت دخل و خرج مهمترین راه حل مقابله با مشکلات اقتصادی میباشد . در این میان در رابطه با هزینه های درمانی نمی‌توان با کم کردن هزینه درمان از کیفیت خدمات درمانی مربوط به خودمان و اعضای خانواده بکاهیم. بهترین راه حل پیشگیری و رعایت مسائل بهداشتی قبل از وقوع بیماری است.

حال اگر با رعایت مسائل پیشگیری بیمار شدیم چه کنیم؟

بیمه یکی از راه حل‌های مهم جبران هزینه های گران و سرسام آور هزینه های پزشکی است ، ما با پرداخت مبلغی به عنوان حق بیمه به شرکتهای بیمه گر موجود در صنعت بیمه میتوانیم بخشی از هزینه های درمانی را جبران کنیم.

اما در بخش بیمه های دندانپزشکی نیز شرکتهای بیمه گر به دلیل گرانی هزینه های مربوطه نمی توانند رضایت کامل بیمه شدگان را در جبران کل هزینه های درمان جلب نمایند.

در راستای جبران هزینه‌های گران دندانپزشکی گروهی از دندانپزشکان متعهد و کارشناسان متعهد و متخصص اقدام به تاسیس شرکتی درقالب شرکت تعاونی به نام شرکت تعاونی بنیان سلامت پاسارگاد (تاسیس 1390)با موافقت اصولی از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهید بهشتی و همچنین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کرده و در حال حاضر با تجهیز 200 مرکز دندانپزشکی در استان تهران و دیگر مراکز استانهای کشور ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی عمومی و تخصصی هستند که با عضویت (مشارکتی ) در این تعاونی و با پرداخت حق عضویت اندکی کلیه احاد مردم می‌توانند از  70 % تخفیف در کلیه خدمات دندانپزشکی (ترمیمی،لثه،پریو،ارتودنسی،ایمپلنت و....) برخوردار شوند.

شرکت تعاونی بنیان سلامت پاسارگاد خدمات خود را در قالب (عضویت طلائی با 70% تخفیف و عضویت نقره ای با 50% تخفیف تا سقف 30 میلیار ریال خدمات) ارائه می‌کند.

جهت آشنائی بیشتر از تعرفه خدمات عمومی و تخصصی و همچنین مراکز و کلینیک های طرف قرارداد در تهران و شهرستان‌های سراسر کشور می‌توانید به وب سایت زیر مراجعه و از اطلاعات موجود بهره‌برداری کرده و در صورت نیاز به اخذ اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت مذکور به شماره تلفنهای ذیل تماس بگیرید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.