قدس آنلاین- یزد : پیکرهای پاک دو تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) با شکوه و عظمت خاصی در میان حزن و اندوه قشرهای مختلف مردم شهید پرور و همیشه در صحنه ندوشن تشییع و در تپه نورالشهدای این شهر آرام گرفتند.

دو شهید گمنام دفاع مقدس در نورالشهدای ندوشن آرام گرفتند

به گزارش قدس آنلاین از یزد،  پیکرهای این شهدای والامقام با حضور گسترده و بی نظیر مردم این شهر از محل حسینیه علیا به سمت حسینیه سفلی و عبور از خیابان حضرت امام حسین (ع) و بلوار حضرت ابوالفضل (ع) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنان در تپه نورالشهدای این شهر به خاک سیرده شدند.

تشییع کنندگان با سر دادن شعارهای شهیدان زنده اند الله اکبر به حق پیوسته الله اکبر و شهیدان برخیزید مهمان نو رسیده ، این سند جنایت آمریکاست و مرگ بر آمریکا ضمن تجدید میثاق با شهدا و امام راحل و با  مقام معظم رهبری و اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان  کردند.

مردم ندوشن طی دو روز گذشته با استقبال گرم و بی نظیر خود از این شهیدان و وداع با آنان، برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار خود افزودند و روز به یادماندنی را در کارنامه خود  ثبت کردند.

طی روز های گذشته به مناسب ورود و تشییع شهدای گمنام در ندوشن، این شهر حال و هوای و معنویت خاصی داشت و مردم بی صبرانه منتظر حضور این لاله های بی نام و نشان بودند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.