نماینده مردم همدان در مجلس با تأکید بر اینکه برخورد با مفاسد اقتصادی مختص دستگاه‌های نظارتی نیست، گفت: مجلس از اطلاعات سپاه برای برخورد با مفاسد اقتصادی حمایت می‌کند.

 حمایت مجلس از اطلاعات سپاه / شناسایی گلوگاه‌های حقوق‌های نجومی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلام در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با انتقاد از حقوقهای نجومی که به برخی مدیران دولتی پرداخت شده است، گفت: دستگاه‌های نظارتی باید برخورد قاطعی با متخلفان داشته باشند.

وی ضمن تقدیر از عملکرد سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در برخورد با مفاسد اقتصادی و اداری، اظهار کرد: سازمان اطلاعات سپاه به عنوان ضابط قضایی به نمایندگی از دستگاه قضایی کشور در موارد مختلف ورود می‌کند که امر پسندیده‌ای است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با تأکید بر اینکه مجلس از همه دستگاه‌های نظارتی، از جمله اطلاعات سپاه پاسداران که با قدرت در برابر مفاسد اقتصادی بایستد، حمایت می‌کند، گفت: برخورد با مفاسد اقتصادی و مقابله با آنها فقط مختص دستگاه‌های نظارتی نیست و همه ارگانها و دستگاه‌ها باید سیستم خود نظارتی داشته باشند تا از بروز تخلفاتی نظیر حقوقهای نجومی جلوگیری شود.

خجسته اضافه کرد: حقوقهای نجومی به طور قطع در شأن نظام اسلامی و مردم ایران نیست و دستگاه‌های نظارتی باید به طور جدی با آنها مقابله کرده تا گلوگاه‌هایش شناسایی و بسته شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت باید با متخلفین حقوقهای نجومی برخورد جدی و قاطع داشته باشد تا اعتماد مردم نسبت به مسئولان حفظ شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.