مديرميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شهرستان مشهدگفت: با توجه به ابلاغ ساختار سازمانی مصوب اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشهد در پایان اسفندماه۹۴ و تفویض اختیارهای انجام شده به این اداره، اولین جلسه کمیته رسیدگی به شکایات تاسیسات گردشگری حوزه جغرافیایی شهرستان مشهد برگزار شد.

جلسه کمیته رسیدگی به شکایات تاسیسات گردشگری شهرستان مشهد برگزار شد
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي، احمد ديناري با اعلام اين خبر افزود: اين جلسه به منظور رسیدگی به شکایات مسافران از دفاترخدمات مسافرتی، مراکز اقامتی و سایر تاسیسات با حضور اعضا در محل این اداره برگزار شد.
دیناری افزود: تا پیش از این، این جلسات در محل انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی استان برگزار می شد و درحال حاضر و بر اساس رویه جدید در محل اداره میراث مشهد و با ریاست و محوریت این اداره برگزار و چند نفر از صاحبنظران و اعضای هیات مدیره انجمن در این جلسات شرکت می کنند.
رییس کمیته رسیدگی به شکایات تاسیسات گردشگری شهرستان مشهد اضافه كرد: این جلسات هر هفته و در روزهای پنج شنبه در محل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مشهد برگزار خواهد شد.
ديناری در پایان خاطر نشان کرد: رسیدگی به شکایات در حوزه صرفا صدور بلیت هوایی (بندالف) کماکان در انجمن صنفی دفاتر انجام می شود و شکایات مربوط به تورهای گردشگری (داخلی،خروجی و ورودی) ویزا، اقامت و شکایات دفاتر از یکدیگر و همچنین سایر تاسیسات گردشگری مشهد در قالب کمیته فوق الذکر رسیدگی خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.