گروه «جامعه» قدس آنلاین/ کاهانی مقدم: عامل سرقت‌های خشن و زوگیری‌های شبانه در محدوده غرب مشهد دستگیر شد.

زورگیر خشن غرب مشهد برای چندمین بار راهی زندان شد

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: این سارق خشن که یکی از مجرمان حرفه‌ای و دارای سوابق متعدد کیفری است، بیشتر کیف پول و گوشی تلفن همراه خانم‌ها را به سرقت می‌برد.

وی افزود: تیمی از کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی با اعلام شکایت چند نفر از مالباختگان، عملیات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند، آنها با بررسی اظهارات مالباختگان دریافتند که سارق با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت، شب هنگام به خانم‌هایی که در محدوده بلوار فلاحی و معلم مشهد تردد می‌کردند، حمله ور شده و کیف پول و گوشی تلفن همراه آنها را زورگیری کرده است.

در ادامه این تحقیقات با کمک دو نفر از مالباختگان چهره فرضی از متهم ترسیم و با استفاده از بانک اطلاعات مجرمان سابقه‌دار هویت این زورگیر خشن که دارای سوابق متعدد کیفری است، شناسایی شد.

سرهنگ حمید رزمخواه ادامه داد: تیم رسیدگی کننده به این پرونده پس از شناسایی هویت متهم و چند شبانه روز کار گسترده میدانی، محل اختفای او را که با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری کیف پول و وجوهات نقد عابران پیاده در مسیرهای خلوت و کم تردد می‌کرد را در محدوده کال زرکش جاده قدیم قوچان شناسایی کردند.

وی گفت: کارآگاهان پس از هماهنگی قضایی و طرح ریزی عملیاتی ضربتی، صبح یکشنبه وارد مخفیگاه متهم شده و ضمن دستگیری این زورگیر، در بازرسی از مخفیگاهش چند کیف زنانه، تعدادی کارت عابر بانک و کارتهای شناسایی مالباختگان کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: این متهم 42 ساله به نام هادی هر چند در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، در ادامه تحقیقات و مواجهه با تعدادی از مالباختگان بناچار لب به اعتراف گشود و هشت فقره زورگیری و سرقت خشن و همچنین فروش اموال مسروقه در جمعه بازار مشهد را به گردن گرفت که تحقیقات بیشتر از وی هنوز ادامه دارد.

وی گفت: چنانچه شهروندان در محدوده غرب مشهد مورد زورگیری واقع شده‌اند، می‌توانند برای پیگیری شکایت خود به پایگاه غرب آگاهی مراجعه کنند.

سرهنگ رزمخواه همچنین از کشف 150 سیلندر گاز قاچاق در جریان بازرسی از یک انبار در منطقه سیدی مشهد خبر داد.

وی گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع سیلندرهای گاز قاچاق بی‌کیفیت توسط فردی سودجو در منطقه سیدی مشهد، تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان پس از چند روز تحقیقات میدانی انبار موردنظر را در ارتفاعات خلج شناسایی و با هماهنگی قضایی مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه 150 سیلندر به ارزش تقریبی 300 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

به گفته وی در این ارتباط یک متهم دستگیر و انبار مذکور به دستور مقام قضایی پلمب شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.