قدس آنلاین-شهرکرد- هومن نجاتی:  با توجه به محدودیت منابع و نیاز به مدیریت صحیح منابع، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان رصد برنامه های دستگاه ها و نگاه تخصصی به شاخص ها را در دستور کار قرارداده است. 

پارک های علم و فناوری دروازه توسعه فناوری و اقتصادی کشورند

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، صبح امروز نشست مشترکی با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چهارمحال و بختیاری، معاون دفتر تحقیقات و فناوری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و رئیس پارک علم و فناوری استان برگزار شد.

در این نشست دکتر وفایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پارک های علم و فناوری را دروازه توسعه فناوری و اقتصادی کشور عنوان نمود. وی همگرایی و همدلی مدیران در مباحث توسعه ای را یکی از ویژگی های استان دانست و افزود با توجه نگاه ویژه دولت به مسائل علمی و پژوهشی علی رغم انباشت پروژه های نیمه تمام و عدم امکان تعریف پروژه جدید، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تلاش خود را برای تامین بخشی از اعتبارات لازم جهت پروژه احداث مجتمع پارک علم و فناوری استان که در ابتدای سال توسط معاون توسعه امور تولیدی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور کلنگ خورد خواهد نمود. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خاطر نشان کرد: با توجه به محدودیت منابع و نیاز به مدیریت صحیح منابع، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان رصد برنامه های دستگاه ها و نگاه تخصصی به شاخص ها را در دستور کار قرارداده است. دکتر وفایی در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به سیاست های کوچک سازی دولت، حمایت از پارک های علم و فناوری و ایجاد اشتغال دانش محور نقش بسزایی را در این زمینه ایفا کند.      

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.