قدس آنلاین-شهرکرد- آناهیتا موجودی: برآورد اوليه جهت گازرساني به دهستان بارز بدون در نظر گرفتن خط تغذيه مبلغي بالغ بر ۱۵۰۰۰۰ ميلون ريال ودهستان ميلاس حدود ۵۰۰۰۰ ميليون ريال مي باشد.

نياز به  اعتبار بيست ميليارد توماني در گازرساني به دهستانهاي بارز و ميلاس شهرستان لردگان 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، در بازديد ميداني يك روزه كه با حضور مدير عامل شركت گاز استان چهارمحال و بختياري  ،هيئت همراه و همچنين محموديان  مدير كل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري   جهت گازرساني به  دهستانهاي بارز و همچنين ميلاس  شهرستان لردگان صورت گرفت موانع ،مشكلات و نقشه راه گازرساني به اين مناطق مورد بررسي قرار گرفت .

سيامك حيدري در حاشيه اين بازديد گفت : شهرستان لردگان به لحاظ وسعت و پراكندگي  مناطق روستايي و همچنين جنگلي بودن منطقه يكي از مناطق دشوار در امر گازرساني است ولي با اهتمام همكاران شركت گاز استان در حال حاضر  87در صد جمعيت شهري و روستايي آن از نعمت گاز برخوردار شده اند .

حيدري ادامه داد : تا كنون 46424 مشترك در سطح شهرستان مصرف كننده گاز طبيعي مي باشند كه تعداد 488 مورد از آنها در سه ماهه نخست سال جاري جذب شده اند. و ي گفت: برآورد اوليه جهت گازرساني به دهستان بارز بدون در نظر گرفتن خط تغذيه مبلغي بالغ بر 150000 ميلون ريال ودهستان ميلاس حدود 50000 ميليون ريال مي باشد كه اميدواريم با تامين اعتبار لازم پس از رفع موانع و همكاري ساير مسولين استاني بتوانيم گازرساني به اين مناطق را آغاز كنيم  .

شايان ذكر است پس از بررسي موانع ،مشكلات و چالشهاي موجود در امر گازرساني به برخي از مناطق از جمله گازرساني از طريق استفاده از خطوط بين استاني مشترك با استان خوزستان  و همچنين عبور از گردنه هاي صعب العبور منطقه چهار طاق براي گازرساني به اين دو دهستان تصميمات اوليه اتخاذ گرديد و موضوع جهت بررسي كارشناسي به واحدهاي ذيربط ارجاع گرديد .

در پايان حيدري ضمن قدرداني از مهندس محموديان  و همكاران شركت كننده در اين برنامه سخت و طاقت فرسا از همه همكاران خواست در جهت رضايت مندي مردم در امر گازرساني خصوصا به  مناطق صعب العبور و جنگلي استان از هيچ كوششي فرو گذار نكنند .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.