عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه دشمن در ادامه فتنه ۸۸، برنامه‌های برجام ۱ تا ۵ را برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی در اتاق‌های فکر لندن، پاریس وغیره طراحی کرده است، گفت: اگر سپاه نبود شهرهای بزرگ عراق دست تکفیری‌ها بود.

 دشمن برجام ۱ تا ۵ را برای فروپاشی جمهوری اسلامی طراحی کرده/اگر سپاه نبود شهرهای بزرگ عراق دست تکفیری‌ها بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، جواد کریمی قدوسی صبح امروز در مراسم چهلم شهید سردار سید علی منصوری در گلزار شهدای بهشت فضل نیشابور اظهار داشت: در اصل دشمنان، انتخابات را برای نشانه‌گرفتن اصل نظام بهانه کرده بودند. اسناد نشان می‌دهد عقبه این‌ها به سرویس‌های جاسوسی آمریکا، موساد، کشورهای عربی و برخی کشورهای آسیایی متصل بوده است.

وی با بیان اینکه دشمن در ادامه فتنه 88، برنامه‌های برجام 1 تا 5 را برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی در اتاق‌های فکر لندن، پاریس وغیره طراحی کرده است، افزود: دشمنان در برجام یک به‌دنبال تضعیف ولایت فقیه از راه ایجاد اختلاف در کشور، کم اثر کردن کلام مصداق ولایت فقیه و انداختن تردید در دل یارانش بودند و عملاً ولایت در یک پیچ سخت قرار گرفت. 

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی تصریح کرد: دشمنان ما تضعیف سپاه پاسداران، برگزاری انتخابات بدون نظارت شورای نگهبان، اجرای تعاریف خود از حقوق بشر به نفع فرقه‌های ضاله و مفسدان اخلاقی و آزادی بی‌حجابی، آشتی با رژیم صهیونیستی و عدم حمایت از جریان مقاومت را در برنامه‌های بعدی خود دارد.

کریمی‌قدوسی با بیان اینکه مسیر تکاملی انقلاب اسلامی پیش می‌رود و نباید در مرزها محصور باشد، اضافه کرد: برخی مدافعان حرم که سابقه حضور در مناطق جنگ تحمیلی را داشتند تجربه گرانقدر  خود را کف دست گرفتند و به کشورهای مختلف می‌روند تا به مردم مظلوم آنها چگونگی مقاومت مقابل طاغوت‌ها را یاد بدهند.

وی با تاکید بر لزوم ضبط و ثبت خاطرات دوران ارزشمند دفاع مقدس و با اشاره به گذشت 30 سال از پایان این دوران، تصریح کرد: بیش از 10 درصد نتوانستیم این کار را انجام دهیم و نیاز به یک بسیج عمومی است تا این اتفاق خوب رقم بخورد، زیرا فردا دیر است و باید این افراد به‌ویژه پدر و مادر شهیدان تا زنده‌اند خاطرات مرتبط از آنها گرفته شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.