طرح تربیت مربی حفظ قرآن از شنبه ۱۶ مردادماه به مدت یک هفته به همت سازمان دارالقرآن و با همکاری بنیاد خلاتم‌الاوصیاء برگزار می‌شود.

برنامه‌ریزی برای ترویج فرهنگ قرآنی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، دوره تربیت مربی حفظ قرآن به همت سازمان دارالقرآن و با همکاری بنیاد خاتم الاوصیاء برگزار می‌شود.

این دوره به مدت یک هفته برای 41 بانوی فعال در عرصه‌های قرآنی از شنبه 16 مردادماه آغاز می‌شود. در این دوره آموزش‌های مختلفی به منظور ترویج فرهنگ حفظ قرآن در نظر گرفته شده است که اساتید برترکشورمان در عرصه حفظ در این دره‌ها به تدریس می‌پردازند.

در نخستین روز از برگزاری دوره تربیت مربی حفظ حجت‌الاسلام طباطبائی به تدریس شیوه‌های کاربرد آیات و محمدمهدی بحرالعلوم به تدریس آشنایی با روش‌های حفظ قرآن می‌پردازد. در دومین روز از برپایی این دوره به روش‌های مشاوره حفظ قرآن توسط داود قاسمی پرداخته خواهد شد.

در برنامه‌ریزی برای برگزاری کلاس‌های سومین روز از این دوره کاربرد مهارت‌های تدریس با حضور داود تک‌فلاح و جمعیت و خانواده در قرآن توسط خانم خزعلی، واژگان شناسی و روش تدبر در قرآن توسط کریم دولتی تدریس می‌شود.

همچنین سه‌شنبه 19 مردادماه کلاس‌هایی همچون روش‌های مشاوره حفظ قرآن توسط داود قاسمی، بصیرتی توسط حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری، نقش فعالان فرهنگی در پیشبرد اهداف انقلاب توسط خواجه‌پیری، خودسازی توسط خانم عبدالباقی و واژگان شناسی و روش تدبر در قرآن توسط کریم دولتی برگزار می‌شود.

چهارشنبه 20 مردادماه نیز اصول روانشناسی در قرآن توسط زارعان، نفوذ فرهنگی توسط خانم روح‌افزا و کاربرد مهارت‌های تدریس توسط داود تک‌فلاح و پنج‌شنبه 21 مردادماه روش مرور و تثبیت توسط مهندسی تدریس خواهد شد.

 از پایان این دوره به بانوان گواهی پایان دوره تربیت مربی حفظ قرآن اعطا می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.