ابوترابی‌فرد گفت: مقامات آمریکایی بارها گفته‌اند قدرت دفاعی ایران، قدرت نظامی ما در منطقه را مهار کرده‌‌اند که نشان از اقتدار ایران دارد.

قدرت های مستکبر فقط زبان قدرت را می‌فهمند/ آمریکا به قدرت دفاعی ایران اعتراف کرده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین ابوترابی‌فرد نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی در مراسم بیست و نهمین سالگرد شهادت سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی که صبح امروز 14 مرداد ماه در مرکز شهید خضرایی نیروی هوایی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: با وجود همه تهدیدات دشمنان در تمام زمینه ها ما باید همیشه توان خود را در بالاترین سطح اقتدار نگاه داریم.
وی در مورد این مسئله که اقتدار و قدرت هیچ حد و مرزی ندارند تصریح کرد: نظام اسلامی همیشه باید در اوج و بر روی مرز قدرت و اقتدار حرکت کند، هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که قوای مسلح قدرتمند داشته باشد ولی در زمینه های سیاسی و اقتصادی و غیره ضعیف باشد. کشورهای اسلامی باید در تمامی زمینه ها مقتدر باشند و این همان نگاه امام راحل و مقام معظم رهبری است که باعث شده تا ایران به عنوان یک قدرت در جهان جلوه کند از این رو ما باید همین رویه را در پیش گیریم.
حجت‌الاسلام والمسلمین ابو ترابی فرد درباره اتفاقات اخیر ترکیه بیان کرد : در دیدار با هیت ترکیه ای به آنها گفتم که شما باید واقعیت های منطقه را ببینید و نباید بگذارید که اتفاقی که برای مرسی رییس‌جمهور مصر افتاد برای شما نیز به وقوع بپیوندد، مرسی با کشورهای غربی و عربستان هم پیمان شد اما بعد آنها او را سرنگون کردند.
وی در ادامه افزود: نگاه غرب به ترکیه همان نگاه به مصر است زیرا آنها به دنبال اجرای نقشه های خود در این کشور هستند. ترکیه باید بداند که تنها کشور حامی او جمهوری اسلامی ایران است چرا که از لحاظ دینی هر دو کشور به هم متصل هستند.
نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی افزود : در جهان امروز قدرت های مستکبر فقط یه زبان را میفهمند و آن هم زبان قدرت است و لاغیر. کسانی که فکر می کنند نگاه نظام جمهوری اسلامی ایران فقط به یک سمت است کاملا اشتباه می کنند چرا که نظر مقام معظم رهبری اقتدار در تمام زمینه ها است، در همین راستا طی سال های گذشته راهبردهای اقتدار سیاسی، اقتصادی و دفاعی را تبیین کردند.
وی ادامه داد : در زمینه اقتدار دفاعی خود مقامات آمریکایی بارها در گزارشات خود اذعان داشتند که قدرت دفاعی ایران قدرت نظامی ما در منطقه را مهار کرده‌اند که نشان از اقتدار ایران دارد و اکنون نیز باید همین اقتدار در زمینه اقتصادی به وجود آید و اقتصاد مقاومتی به سرعت در کشور پیش برود.
نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : البته اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران باعث شده تا نیروهای مسلح کشورهای دیگر مانند عراق، یمن، سوریه و لبنان نیز احساس قدرت کنند. اگر محور مقاومت در منطقه پیشرفت داشته همه در سایه اقتدار نیروهای مسلح بوده است و همین اقتدار نیز در زمینه سیاست خارجی هم وجود دارد که پیام آن مبارزه با زیاده خواهی های مسئولین آمریکا است.
حجت‌الاسلام والمسلمین ابو ترابی فرد در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد : در برخی کشورهای اسلامی ممکن است راهبرد  دفاعی فقط در این حد باشد که اگر دشمن در مقابل آن کشور ایستاد، دشمن شکست بخورد اما راهبرد قرآن کریم این گونه نیست و می فرماید راهبردی را تبیین کنید که دشمن نتواند فکر حمله و تجاوز به خاک، آب و هوای کشورهای اسلامی را در فکر پرورش دهد که خوشبختانه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با ظرفیت های بالای خود این مسئله را حل کرده و اکنون باید با استفاده از استعداد های خود در جهت پیشرفت قدم بردارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.