۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
کد خبر: 408631

پلیس ایتالیا اعلام کرد که یک مرد سوری به اتهام تلاش برای سفر به سوریه و پیوستن به گروه‌های تروریستی در شهر جنوا بازداشت شده است.

بازداشت در ایتالیا به اتهام تروریستی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، پلیس ایتالیا اعلام کرد: ماموران مقابله با تروریسم روز چهارشنبه یک جوان 23 ساله سوری را به اتهام حمایت ار تروریسم و تلاش برای سفر به سوریه و پیوستن به گروه های تروریستی در شهر جنوا واقع در شمال ایتالیا، بازداشت کرده اند.

ظاهرا هیچ نشانه‌ای وجود نداشته که این مرد سوری قصد انجام حمله تروریستی در ایتالیا را داشته است. رئیس پلیس شهر رم نیز روز چهارشنبه از اجرای تدابیر ویژه امنیتی در این شهر برای مقابله با حملات تروریستی خبر داده است.

این مرد سوری ظاهرا قصد پیوستن به گروه تروریستی جبهه النصره را داشته است. این گروه تروریستی هفته گذشته نام خود را به جبهه فتح الشام تغییر داده و مدعی شده است که روابطش را با القاعده قطع کرده است.

تحقیقات پلیس ایتالیا در خصوص بازداشت این مرد سوری همچنان ادامه دارد. برادر این مرد و 3 تبعه اهل لیبی تاکنون مورد بازجویی قرار گرفته اند. منابع پلیس از تحقیق و تفحص از تعدادی مسجد و مرکز فرهنگی اسلامی در شهر جنوا خبر می دهند.

پس از قتل یک کشیش مسن در کلیسایی در فرانسه، تدابیر امنیتی در اماکن مذهبی شهر رم افزایش یافته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.