قدس آنلاین/ کاهانی: با دستگیری سه نفر از سارقان خشن، باند مخوف زورگیری در مناطق شرق مشهد متلاشی شد.

باند زورگیری‌های خشن در طبرسی شمالی متوقف شدند

سرکلانتر شرق پلیس مشهد با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: با دریافت شکایت و گزارش‌های پی در پی از وقوع قاپ زنی و زورگیری‌های خشن در محدوده شرق مشهد، با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، طرح ویژه تشدید مبارزه با سرقت‌های خیابانی در دستور کار مأموران کلانتری‌های این حوزه قرار گرفت.

سرهنگ علی بانژاد افزود: در همین راستا مأموران دایره آگاهی کلانتری 39 طبرسی شمالی با انجام یک سری تحقیقات میدانی و پلیسی گسترده با توجه به نوع سرقت‌ها و سرنخ‌هایی که به دست آمد، متهم اصلی و گرداننده باند سارقان را که جوانی 25 ساله به نام هاشم می‌باشد را مورد شناسایی قرار داده و پس از دستیابی به آدرس مخفیگاه او و کسب هماهنگی‌های لازم قضایی، وی را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: نامبرده که در ابتدا منکر ارتکاب هرگونه جرمی بود، در برابر مدارک و ادله محکم کارآگاهان کلانتری طبرسی شمالی، بناچر لب به اعتراف گشود و ضمن اقرار به 27 فقره زورگیری، سرقت و موبایل قاپی در محدوده بولوار طبرسی شمالی، پنجتن و دیگر مناطق شرق مشهد، اعتراف کرد که این سرقت‌ها را به وسیله دو دستگاه موتورسيكلت و با همدستی سه نفر دیگر از دوستانش مرتکب شده است.

سرهنگ بانژاد ادامه داد: با اعتراف این متهم، کارآگاهان سه نفر همدستان او را نیز با طراحی عملیاتی ضربتی و هماهنگ، یکی پس از دیگری دستگیر کردند که تحقیقات و بازجویی از اعضای این باند خشن در حال انجام است.

وی در همین حال از مالباختگانی که در مناطق شرقی مشهد و توسط اعضای این باند یا به شکل مشابه مورد زورگیری و دستبرد واقع شده‌اند، خواست برای اعلام پیگیری شکایت خود به کلانتری طبرسی شمالی مراجعه کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.