نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از ۶ ماه تأثیری از برجام در اقتصاد کشور مشاهده نمی‌شود و ما انتظار داریم در مقابل اجرا نشدن تعهدات از سوی آمریکا دولتمردان نیز اقدام متقابل کنند.

پس از ۶ ماه تأثیری از برجام در اقتصاد کشور مشاهده نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از هم اندیشی ، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر بدعهدی‌های آمریکا گفت: رهبر معظم انقلاب از روز اول مذاکرات سیاست‌های شیطان بزرگ و بدعهدی‌های آن را گوشزد می‌کرد و هشدار و تذکرات لازم را در این باره به دولتمردان می‌داد و می‌گفتند که اگر آمریکا به تعهدش عمل نکند ما نیز به تعهداتمان عمل نخواهیم کرد. وی افزود: انتظار ما این است که اگر آمریکا به تعهداتش در برجام عمل نمی‌کند دولتمردان جمهوری اسلامی ایران نیز به تعهدات خود عمل نکنند و گوش به فرمان رهبر انقلاب در این عرصه گام بردارد. چرا که هرگاه ما به فرمایشات رهبری عمل کرده و حکم حکومتی را انجام دادیم موفقیت از آن ما بوده است. نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علیرغم اینکه انتظار داریم پس از اجرای برجام شرایط اقتصادی کشور بهبود یابد اما با گذشت 6 ماه از اجرای برجام ما تاثیری از برجام در رکود، توسعه، و رونق اقتصادی در کشورمان متاسفانه ندیدیم.

قاضی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: شواهد و قراین بیانگر این است که با عمل به اقتصاد مقاومتی موضوع تولید ملی و اشتغال جوانان مرتفع خواهد شد و ما موفق خواهیم بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.