قدس آنلاین - ایلام: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ایلام گفت: در استان ایلام ۱۴۳ سازمان مردم نهاد (NGO) برای مبارزه با مواد مخدر فعالیت می کنند.

۱۴۳ NGO برای مبارزه با مواد مخدر در ایلام فعالیت می کنند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، رضا صادقیان با اشاره به اینکه این موسسات در حوزه های فرهنگی و پیشگیری ، درمان و بازتوانی، کاهش آسیب و صیانت های اجتماعی، آموزش، اشتغالزایی و کارآفرینی فعالیت می کنند، اظهارداشت: در همین راستا سه جلسه با حضور استاندار و ۲۳ جلسه شهرستانی و ۱۳ جلسه کمیته تخصصی تاکنون در سال جاری برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های این شورا در پنج حوزه برگزار می شود، افزود: مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر، فرهنگی و پیشگیری، درمان، حمایت های اجتماعی، حقوقی و قضایی و توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد محور فعالیت های این سازمان هاست.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ایلام به اجرای برنامه های صدا و سیما در این راستا اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: ۲۰ برنامه تلویزیونی «پک» با محوریت آشنایی مردم استان و بویژه نسل جوان و نوجوان با اثرات مخرب مصرف مواد مخدر، برگزاری ۵۰ کارگاه آموزشی و ۳۰ نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد از دیگر فعالیت های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ایلام در سال جاری بوده است. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.